onsdag 30. november 2011

Store Jenter VIL HA JuleGleder!! ;))

I dag var det en liten time på senteret så fikk eg ungene
sine kalendere i box-den hvite i midten kom i Posten i dag
TIL MEG!!!!

Inne på HOBBYBODEN er me en 
gjeng med halvgalne damer
som har byttet kalendere i noen år nå-
og den BARNSLIGE GLEDER kommer 
for fullt HVERT år! 

I år er det HILDE som er min kalendervenn, 
blir spennende å blogge hver dag i desember *koser seg*


Kom over disse JulesokkeneNille 
og bare MÅTTE ha de! 
Eg spurte Solstråla hvilken hun trodde var hennes, 
"Den til venstre," svarte hun tørt....hehe 
"Hvorfor?" spurte eg
"Fordi Jr er så søøøøøøde!" Hehe 
Herlige unger!

Fikk også med meg innholdet til disse sokkene i dag,
men det er GODT gjemt........i bagasjerommet på bilen....eheee.....
Her får de Julesokk 1.Juledag ;))


Ble NOE lei SJERF i går kveld+litt problem med 
mørke brunt om kvelden,
da var det bare å hente frem noe "jule" garn hehe
Rødt og beige Mandarin Petit er tingen til kluter, 
og HOBBYFRUEN er den som KAN gode kluter!
(Oppskriften skal ligge der inne på bloggen hennes) 


JADDA, noen RYDDER til Jul og ANDRE (les:OSS) ROooOTER!!!

Det er nemligen HER eg skal SOVE i natt!!!! OMG!!!

Ramla 2 stk tømmermen inn her i morges kl 7!!!
ALLE 10 skapene våre skulle skiftes-ENDELIG!!! 
Det var bare å stå opp å LEMPE alt oppi senga, 
eller eg ramla ned i sofaen-
eg meine, ingne må tro at EG er våken kl 7!!!!
Det er bare KROPPEN som har rykninger!
Da er det godt med Habibi-han fixet og EG våknet!

Nå har han fått halvparten inn i skapet og resten (MITT!!!)
er på gulvet, det blir tatt.....eheee.....over helga!?? Mohaaaaa


Ser ikkje bedre ut inne hos Jr, 
men DET er ikkje så farlig siden
han fungerer som prevensjon inne hos oss!
(For de som ikkje tog an:Han sover i MIDTEN!!!)

Men, I MORGEN da skal eg bare dulle og kose meg med
TEBASILE- hun kommer liksom plutselig en tur
til Stavanger-det er jo klart eg treffe henne.
Da blir det strikkeskravling i sofaen vettu!
GLEDER meg!

Nå skal eg bare "hive Ut" en gjeng med gutter her, 
de er klistret til PS3 på storskjerm....Hmmmmmmm
Konsekvensen fra bilde over ja, tro om me
rydde Jr sitt rom først!??
Ja, eg skal altså pakke hjem noen gutter, stappe litt fòr
i han min og putte han i seng!
Regner med at DET skjer tidlig i dag grunnet
Bilde nr 1 MOHAAAAAA!!!!


KOS deg og NYYYT en
HERLIG kwell!
Husk:Ta vare på NUET!!!


Mistenker at det var i kveld det kommer
en ny serie på TV3?
Må sjekke!



Juleklem fra en AVSLAPPET Vibbedille ;))


3 kommentarer:

Gro A sa...

Så deilig og få nye skap og ikke minst å få rydda skapene.

Dere må kose dere med pakkesanger i morgen.

Maria Isabel sa...

Hahahaha, veldig vittig innlegg i dag, må si jeg lo høyt :D Jeg og min kjære gir hverandre gavekalendere hvert år.. for jeg blir nemlig også 5 år hver jul, hihi :O)
Har faktisk lagd en til min mor i år, bare fordi hun er fantastisk og lager en til hver av "barna" m/familier, vi er mellom mamma og stefar 4 "barn".
De julesokkene fra Nille var jo kjempesøte, tror jeg også må ha en ;)

Kos dere med rydding, hehe! Er nok en god ide å starte md JR sitt rom ja, hehehe :O)

Klem :O)

cecilie reinli sa...

Jeg vil også ha julekalender:(