lørdag 12. mai 2012

Det er MIN lørdag ;))))

AV og til slår eg til med LITT lunsj hehe
Kli knekkebrød med røkt kalkun og hvitost er ganske ok, 
men eg knasker først i meg sukkererter og paprika hehe
Greit i grunnen når litt mat finner veien
til magen på starten av dagen......og det sier eg!
*KaffiKjerring* Hehe 


Ikkje bare eg som spiser ser du, 
fant en Julesnopekake til fuglene i kjøleskapet
og eg skal jammen si det ble Party-Party ute!

Dette blomsterpotta står nesten helt i døråpningen
og de små brydde seg ikkje i det hele tatt!
Utrolig koselig! 


Mangen som spiser i dag ser du!
I morgen er ungene blitt 1 uke, eller kl 00.00 i kveld ;)
En av de har t.o.m begynt å male!
Høres forresten ut som en veldig dårlig stemmeskifte hehe
Men fy søren de er skjønne! 


Etter å ha fordøyd et knekkebrød fant en frem
denne nydelige eska.......hadde virkelig lyst å starte
Viking Trøya i morges.....men ble litt matt da eg
satt å leste oppskrifta.....for det første var den på DANSK
og for det andre var det ALT for mye såååå tidlig!

Men så fikk eg en idè!
Sende en mail til Snille Sanne på Rasmilla -
og jammen sendte hu meg ikkje den engelske
versjonen med èn gang!
DET kan man kalle service!
Eg hadde altså kjøpt den danske for en tid tilbake
og nå sendte hun den engelske altså i tillegge, 
ingenting extra for det ;)) 


Men, standhaftig (HAHA) som eg er fortsatte 
eg bare videre på Sommer sjalet mitt......
Hmmmm tror faktisk dette blir ganske så lekkert!

Nærmer meg veldig fort den der blondekanten
og pr nå skjønner eg ingenting av den.......
Men det fixes nok ;))  


Men, ANYWAY, nå er det lørdag, 
pysj og de fineste ullsokkene er på-
JA DET ER KALDT!!!!

Mega klar for Gullruten dvs
at eg skal nyte resten av kwellen!

Akkurat DET håper du også gjør!





KOS DEG!!!





En skikkelig Go`klem fra en GLAD Vibbedille ;))

1 kommentar:

Line Kristine sa...

Så kule ullsokker! Hvilket garn har du strikket dem i?