lørdag 26. mai 2012

Skjønne Nøstebarn ;)

Nå er eg kommet sånn ca midt på magen så det
ble en del strikking i sola i går, i dag ble det bare skravling ;)

Syns faktisk det gikk helt fint å strikke med Holst
i solsteiken, ikkje noe klamt i det hele tatt-DET er jo positivt ;)

Liker bare denne dressen mer og mer eg ;) 


Jammen ikkje rart det er kjempekjekt å strikke
baby klær igjen! Nå mottakeren er til
å spise opp går det som en drøm ;)
Sett noe så skjønt som BabyJr??
SE på de øynene! 

Var i bursdag i går og da fikk eg koset
litt med han ;) 


Jr benyttet anledningen til å "trene" litt!
Ikkje sååå nøye på hvilken vei man kommer ned! 


I dag ble det noen timer på terrassen, 
og i mangel på basseng funker en bøtte ganske bra ;)

Solstråla syns eg var blitt FOR brun
derfor gikk eg å potlet litt inne i steden for, 
men nå skal det strikkes i sofakroken ;)
Det KAN bli for mye sol også! 


Nå spørs det hva som skjer for oss i sommer, 
Vil absolutt ikkje utsette oss for noe mer enn
det me allerede opplevde i 2006.....
Blir liksom såååå oppgitt......





Anyway, nyter været videre 
fra sofakroken og 
ønsker deg en FLOTT pinse ;))






Go`klem fra Vibbedille ;))

1 kommentar:

KristinG sa...

Hørte akkurat det med frykt for urolighetar i Libanon og har tenkt på deg sidan det. Forferdeleg synd at det skal vere slik... tenkjer ikkje minst på dei som bur i Libanon og som sikkert gjerne skulle ha levd i eit fredeleg hjørne av verda... MEN tinga går jo sin gang, da... får berre vente, håpe og sjå <3 GOD KLEM til deg og dine kjære i Libanon!