torsdag 29. mai 2014

Nok en eventyrlig dag og 2 flotte vinnere

Siden flere av dere lurte på hva de forskjellige fargene
heter laget eg til dette bildet ;) 
Eg vil si fargene her er nokså 100% ;) 

1) Calypso
2) Pale Oak
3) Bleached White
4) SugarSnap
5) Mouflon

Inne hos HolstGarn går det også an
å bestille fargekart med ALLE fargene ;) 
Fargekartet er med tråder, ikkje bilder ;) 
Kan jo være greit når du nå etter hvert
kommer til å gå AMOKK der inne hihi 
Kjenner at eg nok en gang er på vei......hehe 


Men SÅÅÅ er det dagens HØYDEPUNKT!
Må bare si at eg er overveldet av alle kommentarene!!!
110 stk totalt! Jammen ikkje verst!
TUUUUSEN TAKK ;)  


Den første eg trakk ut skal få denne NYDELIGE 
Evilla hespen i posten fortere enn fy hehe 

Den heldige er....... 


.......TØRI!  
GRATULERER såååå mye!
Håper det er et garn som faller i smak
og at du kommer til å trylle med det ;)  


Vinner nr 2 skal få GLEDEN av å nyte dette herlige
Noda garnet (Det samme som Holst) 
Det er veldig drøyt så det skal gå an å strikke noe
vettugt av 150 gr ;) Nydelig farge ;) 


Den heldige her er.....

.....INGER!
GRATULERER sååå mye!
Håper du liker oransj og at du faller for garnet ;) 
Blir kjekt å se hva du strikker ;) 

Da er det bare til å GRATULERE dere begge to!
Vær så snill å send meg en MAIL så fort
dere har lest dette, satser på å få pakkene
i posten i løpet av morgendagen ;) 

Hvis eg ikkje får respons innen ONSDAG 4.juni
trekker eg ny(e) vinner(e) ;) 
(Har nemligen opplevd at vinnere ikkje har meldt seg)

******

Da var en av dagens GLEDER utført!
Vant du ikkje denne gangen sier du?
Vettu hva?
Ta deg en tur innom på Gårsdagens Innlegg-
eg feirer nemlige bloggbursdag og da har du
muligheten til å vinne en SURPRISE! 
HERLIG, ikkje sant!??

Ikkje bare det, men hør her;
SOLA skinner søren meg i dag også+
formen er upåklagelig, humøret er
stortsett alltid på plass så eg KJENNER at
denne dagen kommer også til å bli FLOTT!!

Skal straks henge opp hvitt og herlig sengetøy til tørk, 
GJETT hva Habibi skal senere?
Jepp, da blir det rent på senga og det blir
en drøøømmmm å legge seg i kwell ;) 
DET er HVERDAGS(nytelse)GLEDE ;) 

******


Men du?
Eg håper av hele mitt hjerte at også
DU har eg fin dag og at formen er "inne"
KOS deg og nyt noe kjekt ;) 





KOS deg og ha en
Himmelsk SOMMER dag ;) 






Go`klem fra ei GLAD Vibbedille ;) 

5 kommentarer:

Tøri sa...

OHOIIII,har jeg virkelig vunnet?Så moro.Gleeeeder meg til pakke i posten.

Bæsta,ka duuuu jøøøørrrr??? (sonjasside) sa...

Gratulerer til begge vinnerene.Dere er virkelig heldige. :)

Sylvia sa...

Grattis til de heldige vinnerne! Jeg vant også sist, så jeg unner alle å vinne, jeg.....
Fint vær her også. Vi driver med hagearbeid OG baking! Jeg baker rosinboller for å glede ungene, og meg selv, he he. Og så sa Mannen at det var tomt for brød, dermed satte jeg en deig til, som blir til urteboller! Dermed tror jeg det blir et spiselig blogginnlegg senere hos meg i dag, ho ho
Yes, formen på topp her også. Livet er jo bare herlig!
Nyyyydelig garn du har hamstret. Om to uker er jeg på garn og strikketur i Danmark, så det er nok mulig jeg får tak i litt Holst garn, og kanskje litt til.......gleder meg masse til turen.
Nå sitter jeg under parasollen i skyggen, og nyter godværet. Ha en fortsatt herlig dag, Vibeke .

Bundingen sa...

Gratulerer til heldige vinnere! Så lekkert garn! Jo takk, dagen har vært fin med god fjelltur i fint vær.

Klem fra Ingunn

Tika sa...

Gratulerer så mye til vinnerne!

Flott med fine dager, de er virkelig noe å sette pris på når de grå dagene kommer :) Stor klem!