tirsdag 27. mai 2014

TO DO -Lista mi vokser!!! ANGST!!

Bildet er lånt fra Ravelry

Som sagt, To Do-Lista mi vokser i kanon fart om dagen!
Muligens eg bør holde meg unna Ravelry en stund......

Liker gensere som er litt utenom normalen, 
slik som Antler-syns den er skikkelig KUL!!!

Den er strikket i Madelinetosh Merino Light-
du bør SERIØST sjekke ut DE fargene!!!
Ahaaa eg blir fullstendig MO i knærene! :) 


Bildet er lånt fra Ravelry

 Sånn helt ærlig så er mindre begeistret 
for sånn litt håret garn, 
men denne Drew jakken fikk meg til å revudere det hele.....
SEEE så deilig pusete den er!!!
Tenk å sitte ute på terrassen i en god armkrok på kvelden
med DENNE godt surra rundt seg Mmmmmm

Tror eg må ta å studere Rowan Kid Classic
og Rowan Kidsilk Haze-du bør iallefall ta en
kikk å bare NYTE synet av DE fargene, DÅåÅN!


JIPPI!!!
Eg fant flere blomster i dag og har vært som en unge
ute på terrassen-DETTE var gøy ;) 

Eg har kun plukke slike blomster som eg sukker over
når eg ser, så egentlig har eg vel en litt sånn
sommerlig romantisk "stil" hva angår blomster hihi

Syns det er såååå yndig å lett!
Margerittene erstatter Prestekragene som eg elsker, 
men for å ha det trenger eg en hage hehe
Men du vet; Den som venter.......hihi 

I den utslitte vannkanna har eg faktisk bare strødd
opp i noe frø eg kjøpte; Blomstereng ;) 
Blir jo spennende å se HVA som kommer opp hehe
Men eg ELSKER sånn type markblomster ;) 
NYDELIG å ha litt inne i en vase også ;)  


Har visst falt for Spanske Margeritter også, 
de er jo skikkelig søte!! *ME LIKE* 

Lavendel har eg vært svak for siden eg var i sør Frankrike ;) 
Det er SÅÅÅÅ flott med disse svære Lavendel buskene
som de pynter med der-og DEN nydelige duften ;) 
Nå er jo denne relativ liten, men eg håper den
utvikler seg litt i ei litt stor krukke ;) 
SPENNENDE!

Nå har eg egentlig bare igjen å plante
i 4 hengekrukker på veggen.
Tro hva eg skal ha oppi der?
Det kan til tider være ganske vindhardt
her ute, men ALDRI nordavind heldigvis ;) 
Har DU noen tips til meg der? 
Eg syns Blodstråper er NYDELIGE, men det har
eg prøvd flere ganger, men vinder tar de......sukk 


Kan ikkje få sagt hvor takknemlig eg er for å ha en
mann som er kokk! Nå ble det uhorvelig enkelt i dag, 
men hva er vel bedre enn ovnsgrilla kyllingvinger
på en skikkelig varm og klam dag?
Ja t.o.m eg spiste litt middag! hehe
Det er faktisk ikkje hver dag eg gjør det, 
mer hver 3.dag ;) 
Syns ting fungerer greit på ei rugskive eg hehe 


Men du?
Nå er eg klar i sofakroken eg!
Skal bedrive litt sånn seriøs strikking tenkte eg!
På tide å avslutte første arm, svippe innom
Habibi sine sokker og starte på arm 2-
ingenting å si på planene iallefall hehe 





KOS deg masse, NYT det
flotte været og ha en
fortryllende kwell ;) 



I morgen er det jammen HELG igjen!
På torsdag trekker eg 2 vinnere
i Jubileumet mitt, det er ikkje for sent ;) 
Klikk deg inn HER! 





Go`klem fra ei gira og glad Vibbedille ;) 

4 kommentarer:

Vanja sa...

Nå fikk jeg brått veeeeldig lyst til å sitte på terrassen din. :-) Nyyydelige sommerblomster!

Sylvia sa...

Skjønner godt du får lyst til å strikke nesten alt du ser på Ravleriet, dercor holder jeg meg unna der. Har mer enn nok ideer selv, som jeg må strikke!
Jeg er heller ikke vill med pusete garn......men jammen har jeg strikket en litt pusete genser til...kremt! De ER faktisk DEILIGE kosegensere!!!! Bare prøv.
Fine blomster du har kjøpt. Det blir skikkelig koselig på terassen din nå. Jeg har planer om å plante til helgen, så da må finværet vare en stund til, synes jeg :)
Kos deg videre i kveld, Vibeke.

Mitt lille roterom sa...

Ja, du blir nok ikke arbeidsledig hverken med garn og pinner eller med å plante, knipe og ordne med blomstene dine. De var skjønne :)

Ha flotte dager fremover!

Klem fra Ann Elisabeth

Bæsta,ka duuuu jøøøørrrr??? (sonjasside) sa...

Nåhja med den farta du har på pinnene så får du nok laga dette åssa i en fei. :) Flotte blomstra,lavendel er æ åssa glad i.