lørdag 24. mai 2014

Skal me strikke en NY genser??

Bildet er lånt fra Ravelry

Mange ganger holder eg på å klikke når eg er inne 
å surfer på Ravelry-det er såååå mye fint!

Ta f.eks Denne fullstendig enkel, men dog stilige
genseren! Begynn opp og full fart ned ;) 
Å ja, den er strikket i Holst Garn, det blir liksom
bare bedre og bedre hehe 


Bildet er lånt fra Ravelry

10Days falt eg for pga de lekre detaljene! 
Den er strikket i et litt tykkere garn, 
nemlig Dette-et rålekkert garn! 

Meeen ser ikkje bort fra at den også 
kunne ha blitt strikket i dobbel Holst hehe 

Jadda, troooor ikkje eg skal bli arbeidsledig
med det første iallefall ;) 


Har rota litt i kurvene mine her i stua i dag, 
du ser eg støvsuget og da måtte de flyttes på hehe
Eg bare ha slike sokker som eg strikker
til Habibi, bare mine bli sprø!!
Da er det supert med et hav av smånøster med Opal ;) 
*Kokos* hihi 


Det er et skikkelig flott vær i dag og det ble action
ute på terrassen kan du tro! Både Habibi og Jr satte i gang!
Nå er både terrassen og vinduene rene ;) 
Mangler bare litt blomster nå og muligens noe
nytt å sitte på ?? Det hadde vært noe det ;) 
Måtte det bare bli skikkelig sommer ;)  


Etter at Habibi hadde gjort seg ferdig ute satte han i gang
på kjøkkenet og laga hjemmelaga hamburgere og Jr
har overrasket oss med deilig dessert 
som me skal kose oss med ;) 
Jepp, gutta mine ordner opp ser du ;) 
Ka eg gjorde?
Jo eg lå på et svalt soverom og tok en høneblund ;) 
Var med å skurte en stund på terrassen 
og ble ganske skutt hehe 

Men nå er formen fin og det ligger an til å bli
en skikkelig koselig kwel ;) 
Solstråla er hos en venninne så det er bare
oss 3 her hjemme i dag ;) 

Har ikkje strikket en maske ennå i dag, 
men det skal fixes på nå kan du tro-
det klør i fingrene hehe 

Håper du også har hatt en flott dag?
Hvis ikkje satser eg på at du iallefall får
noen gode timer nå i kwell ;) 
Det fortjener alle ;) 
Er jo lørdag ;) 






KOoOS deg masse og ha en
STRÅLENDE lørdags kwell
og en flott og avslappende søndag ;) 





Hiv deg med på Jubileumet mitt ;) 





Go`klem fra en lykkelig Vibbedille ;) 

4 kommentarer:

Sylvia sa...

Da er vi to, Vibeke, som ikke har fått strikket en maske i dag!!! Først vært på jobb, så har jeg gått tur med hunden, og nå surfer jeg litt på nettet.....er jo bla inne her hos deg, for å se hva du driver med. Og dermed har jeg altså ikke tatt i pinnene i dag, selv om det nermer seg innspurten nå.
Har kokt meg kaffe, sitter under parasollen, og skal nyte lørdagskvelden, slik som deg.
Jeg tror jammen det blir litt fart på pinnene våre etterhvert, jeg.
Ser ut til at dere koser dere med god mat, dessert og det hele, herlig!!!!
Happy Saturday!!! Klem

Finnskoghuldra sa...

Så flinke dere har vært idag :)
Har vært skikkelig uvær her inatt og idag, torden og lyn i ett!!
10 days var jo bare rett og slett lekker!!! :) Og for noen herlige farger :)
Ble litt genser syk nå altså!! ;)
Sokkene blir jo helt herlige! Gleder meg til å se dem :)

Kos deg ikveld :)
Go'klem

Barwitzki sa...

Deilige genser og fantastisk fint garnet. Mhhh så herlig dessert - jeg vil gjerne...
På pinne jeg har sokker og jakken, men jakken brukker mer tid... og jeg høre hørespill så fint med en glas
hvitvin ahhh - ha en fin kveld alle sammen og herlig søndagen. Klem

mimouna sa...

Fine gensre! Tror jeg må prøve meg på noen slike etterhvert jeg også. Satser på at genser-dillen kommer når jeg er ferdig med sjaldillen min, hihi.

Ha en herlig søndag!