onsdag 4. juni 2014

Har plukket ut en NY vinner av Jubileet ;)

Kom plutselig på at eg hadde skrevet 
i vinnerinnlegget at hvis vinneren(e)
ikkje hadde meldt seg innen 4.juni-
som er i dag skulle eg trekke en NY vinner ;) 

Har ikkje hørt noen ting fra hun som 
vant dette NYDELIGE oransje Noda garnet 
så da trakk en ei ny heldig dame i kwell ;) 


Denne heldige vinneren er nå......
Jepp, som du ser Sylvia så går det an å vinne 2 ganger
og eg har overhode ingen regler for det :) 
Vinner man så vinner man og det er 
Random som bestemmer, ikkje eg ;) 

Hadde eg visst du skulle vinne igjen hadde eg
tatt vare på Post-It lappen med add`en din, 
men vær snill å send den til meg på Mail 
så skal eg få den i posten før helga ;) 


Da er det bare en ting å si;
Ha en fortsatt trivelig kwell 
og sove godt når natta faller på ;) 
Husk å komme deg i seng FØR
fuglene begynner symphoniene sine ;) 



Go`klem fra en kosestemt Vibbedille ;)

2 kommentarer:

Sylvia sa...

Hæ????
Vant jeg igjen? Jammen har jeg vinnerlykke. Så morro, altså. Og ORANGE da, som er en favoritt......
Mailer adrs til deg.
Jippiiiii !!'.

Vibbedille sa...

Tenkte at dette var midt i blinken for deg, så nå får du kose masse med disse små lammene ;)