tirsdag 30. september 2014

En koselig tirsdag sammen med ei Loppa

Pleier egentlig å ha friske roser etter ei helg for det er noe som
me pleier å kjøpe i helgehandelen, men vettu du hva?
EG hadde liksom ikkje hjerte til å kaste disse.....ennå! hehe
Ja de ER dø. Ja de er knusstørre, men de er liksom så fine
og der de står og DEN fine rosafargen!
EG lover at de faktisk ser bedre ut i RL! hehe 
Nesten......


I dag har i grunnen vært en FLOTT tirsdag, 
ja hvis me ser bort fra at eg ble såååå kvalm av kjøttsuppa 
til Habibi at eg MÅTTE legge meg! 
Jepp, sov en time da bare, 
men alikevel er det frustrerende!
DEN gode maten liksom........Jaja

Her ser du uansett kwellen min!
Fra min synsvinkel hehe
Ser jo fullstendig BOMBA ut, men eg skal love deg at
stua for ellers er ganske ryddig hehe
Ja hvis ikkje hadde eg nok blitt kasta ut HAHA
Det er liksom "bare" på min side av bordet at ting
står litt i kø hehe

Vet`kje helt hva du ser mest på på bilde, 
den deilige smokkasen på skjermen eller Loppa
på tastaturet ?? HAHA
Ja i dag er eg litt sånn fandenivolds! hehe  


Helt riktig ja, eg bare MÅTTE prøve meg på LOPPA
Fargene eg har valgt er ikkje farger eg bruker til vanlig, 
hverken blått eller lilla, men nå prøver eg meg!
Det ser litt sånn glissent ut på pinne 3,5 
men eg strikket Ravello`en min likedan og det
MAGISKE med Holst er at det fyller seg ut
i hver maske under vask ;) Helt sant! :) 
Fargene lyver  FOR mye på bilde så eg må
nok UT å få skikkelig bilde, men enn så lenge 
bare fortsetter eg å strikke OG ser på Bones ;) 

Etter et par Afipran har kvalmen gitt seg og det
blir nok en FLOTTE kwell ;) 

Gleder meg til i morgen for da kommer nemligen
Tante Ulla på besøk, hun er sååååå herlig og koselig-
Me har ALLTID sinnsykt mye å skravla om ;) 
Blir nok en perfekte onsdag ;) 








KOoOS deg masse og ha
ein deilige kwell! 






Høstferie på fredag!
JuHuuuu







Go`klem fra ei GLAD Vibbedille :) 

2 kommentarer:

Elin sa...

Skjønn start på Loppa. :-)
Fine farger du har valgt. Jeg synes det er så fint mønster, så kunne tenkt meg å strikke den en dag når jeg får tid. ;-) Kos deg masse i strikkekroken din. :-)

Sylvia sa...

Sånn ser min sofakrok ut også!!! Er det ikke herlig?
Jeg rydda der for to helger siden ( siden vi fikk folk på middag) men nå har kjeg " utvidet" kroken min igjen, og den er som før. Skjønner det ikke.......tingene kommer bare krypende...he he
Flotte Loppa, da. Herlige farger sammen. Ja, jeg er også ute å prøver meg på fine , nye farger. Må jo ikke være den samme hele livet.
Synd med kvalmen din, av den god maten til Habibi. Godt du fikk deg en hvil, så er det bare å innta kroken igjen, med strikketøyet!
Jeg dro med meg en pose garn hjem fra jobb i dag, så her er det mange ting på gang. MORRO!!!!
Klem