fredag 26. september 2014

Ha ei herlig helg med kjekt strikketøy!

I går var det bare å dykke ned i kista å finne mer garn!
Jepp eg bare måtte sette i gang med enda en lapp ;)  


Denne ser jo riktig så søt ut, ikkje sant? 

Eg starter med 4 pinner, 2 sider pr pinne og etter hvert går eg
over til 7 pinner med èn side på hver-går som det suser :) 
Vurdere å prøve meg med 
å sette det på rundpinne etterhvert, 
men det går fint å strikke på 20 cm strømpepinner helt ut ;) 

Dette var ABSOLUTT noe eg likte å strikke, 
det kjekkeste er jo at Habibi virkelig likte dette teppe ;)  


I dag er det Habibi og Jr som har hentet hjem helgekosen, 
eg har ligget rett ut med feber og dunkende hode!
Har sovet omtrent helt til halv 4 i dag!!!

Men nå har eg hatt meg ein dusj og føler meg ganske ok, 
lurer litt på OM eg er borti noe bihuledritt? 
Har liksom vondt i en "kanal" fra bak i nakken, 
over øret og ut over øyet, merkelige greier-
det har liksom ingenting med migrene å gjøre.

Anyway, planen er å KOSE seg, 
for vettu ka? Ute bygger det opp til skikkelig uvær!
Da er det jo extra koselig å nyte kwellen inne ;) 
Håper du ikkje bor på et utsatt sted og at det
i tilfellet IKKJE blir flom/skred-
det unner eg ingen!!









KOoOS deg masse og ha en
EVENTYRLIG 
herlig fredagskwell ;) 





Eg skal starte på CSI serien ;) 








Go`klem fra ei noe febervarm Vibbedille ;) 

5 kommentarer:

Fysio'n sa...

Det du opplever er muskelknuter i skulder/nakken din som trigger smerter som stråler fra nakken, forbi øret, fram i pannen og ut bak øyet.
Få mann eller barn til å massere deg og holde et jevnt, ikke for hardt trykk på musklene som er stive. Og legg gjerne varme omslag/varmepute på.
God bedring!! :)
Hilsen fysio'n

Vibbedille sa...

Dette kan stemme for eg har et punkt på str med ei krone(?) litt bak øre og det er SÅÅÅ ømt, men eg kjenner trykket lett når eg setter tommelen der ;) Nå har eg sittet å massert meg med litt Mentholatum og tidligere i dag Algesal og nå føler eg trykket letter :) Godt å høre at det ikkje trenger å være bihulene ;)

TUSEN takk skal du ha :)

Vibbedille sa...

Masse god bedring til deg også Sommertid ;) Øreverker er virkelig noe herk!!! Nå føler eg meg såpass bra (etter en del triggerpunkt massasje) at eg har funnet frem strikketøyet, har t.o.m fått i meg ei fiskekake og litt pastasalat, jammen ikkje verst ;)
Håper du snart er bedre :)

Unknown sa...

Artig prosjekt du har startet på, et nydelig teppe :-)
God bedring til deg og kos deg med strikkingen :)

Sylvia sa...

Heisan Vibeke.
Håper dere har overlevd høststormen i natt. Her er det helt stille, men på noen tidspunkt i går, blåste det godt, men da var jeg på jobb.
Jeg har jobbet konstant, rundt 11 timer dagen hele uken, og i dag har jeg fri. Da skal jeg og Sophia dra på jentetur til byen og bare kose oss.
Så godt at du fikk råd og tips av Fysio'n . Bloggen bidrar med mye fint, synes jeg ;)
Og lappene dine er små kunstverk, helt fantastiske. Må være morro å strikke de. At du ikke rammer etpar stykker inn, som kunst på veggen. Hadde blitt tøft.
Ha en fin lørdag, for det skal jeg.
Klem