søndag 16. november 2014

En MAGISK søndag

At eg om MINDRE enn 14 dager skal pakke inn AdventsKalenderen
til ungene er for meg UFATTELIG!!!
SE bare på dette bilde, det skal da IKKJE være slike farger
MIDT i november vel??
Det jo som en solnedgang i APRIL!!!

Det er DET eg sier, 
søndagen ER MAGISK ;)  


Det er nesten MER blomster og knopper 
på de Spanske Margeritten
enn det var i vår!! Hva er det som skjer?? hehe

Selv om eg ELSKER Høst/Vinter så er jo dette helt
FANTASTISK å oppleve!! ;)  



Nellik staudene og Lavendelen har satt skikkelig spirer de også, 
og at Habibi i tastende stund er ute å rydde/vasker på terrassen, 
ja DET er lyder som iallefall hører VÅREN til hehe 


For å kunne sitte her å KOSE meg og NYTE en åpen terrassedør 
var eg nødt for å trekke for både lameller og gardiner-
Litt sånn SPOOKY med sola inn på denne årstiden hehe
Skjønner ikkje at det skal bli så støvete eg!??
Har DU samme problem? hehe

(Halsen min ser fullstendig smadra ut her hehe
Det er fordi den er stripset og de "drar" seg
når eg løfter haka hehe)

ÈN ting er sikkert, hehe ME trenger ikkje å vaske 
vinduene til Jul hehe Fordelen med å få NYE hehe

******

I natt sto eg opp kl halv 4, da hadde eg ikkje sovet ennå-
eg ble SÅÅÅÅ irriteret for det eg tenkte på var at NÅ, 
går søndagen Rett i Dass hehe Det var liksom ikkje nok
at eg "mista" fredagen i migrene!! HAHA
Etter noen runder CandyCrush
irriterande det der Levele eg ikkje klare hehe
fikk da til slutt sove, tror klokka var nærmere 5!!
Eg våkna rett før 12, FULLSTENDIG i Koma!
Solstråla var våken og eg trengte bare se på henne med
mine dådyrøyne så fixa hun kaffi og brettet som eg har alt på i stua!
"SMASK" det var herlig ;) 

Trengte faktisk mindre oppvåkingstid enn beregnet og det skyldes
nok at eg faktisk sov nesten i strekk fra torsdag kwell til 
lørdags morgen, sikkert også av den grunn at eg slet i natt hehe

Formen kom ganske kjapt på plass, hodet godt plassert mellom
øra kom eg meg inn i dusjen og fikk på meg klær, 
"NYE" klær hehe Solstråla rydda kleskapet sitt over til meg hehe
MASSE kjekt ;) Litt sminke og Glattet hår er eg NÅ 
FULLSTENDIG klar for å Strikke&Kose meg resten av dagen ;) 

Er det tidlig VÅR hos deg? hehe





KOoOS deg masse og eg HÅPER
at også DU har en
MAGISK SØNDAG ;) 






Go`klem fra ei Vår Yr Vibbedille ;) 

1 kommentar:

Sylvia sa...

Hei Vibeke
Godt du har fått sovet litt. Men la det nå ikke gå ut over nattesøvnen.....hi hi
Ja, er det ikke rart med det milde klimaet? Min kollega og jeg satte oss ut fem minutter med hver vår kaffe på fredag, da vi var på jobb....UTEN jakke på. Det er helt villt!!! Og snart er det jo desember!!
Tenk at det blomstrer ute på terrassen din, da!
I dag har jeg en viktig sak i bloggen min. Håper mange leser innlegget.
Ha en kjempekoselig søndagskveld. Nå gleder jeg meg til å se FARMEN. Klem