søndag 9. november 2014

Go`gang på Pinnene



Det er så herlig når ungene selv tar affære å baker deilig
STOR Brownie til Pappa`en sin på Farsdagen <3 

Eg må jo ærlig si at eg kom ikkje på det før i går!
Ånei, eg har SJELDEN på Tv når eg sitter her alene
så eg har ikkje fått med meg all reklamen hehe

Burde jo sannsynligvis hatt ferdig sokkene til Habibi hehe
Men eg har anyway fått gjort en del i går og i dag;
Rett før eg køyet i går kwell fikk eg ferdig Del 2
Mysterier Sjerfet
Det faller virkelig i smak hos meg iallefall ;) 
Tror dette blir tidenes kuleste sjerf ;) 


I dag tok eg for meg Tine Solheim vottene 
og fikk ferdig den andre ;) 
Det går jo egentlig veldig fort når eg først setter i gang ;) 


Strikker med en tråd tynn alpakka og en tråd Suri alpakka, 
det blir litt spill i rosafargen liksom :) 
Ble noe skarpt dette bilde, fargen er mer riktig på det første ;) 

Tenkte eg skulle hekle litt småblomster
og sy de på med paljetter og perler, litt sånn DILL liksom ;) 
Tror de kan bli ganske så søte ;) 

Deretter kan endelig bursdags gaven overrekkes hehe
Ting tar bare av og til litt tid hehe 


Nå i kwell skal eg bare strikke ferdig vrangborden
på arm nr 2 og da er egentlig KoseJakken ferdig-
Eller eg må jo finne ut HVA eg skal gjøre med stolpene
og evn rundt hetta, kjenner eg trenger å TENKE litt på det hehe

Er på litt ukjent farvann med hensyn til garn og pinnetykkelse
så det er liksom ikkje like enkelt med de kantene hmmmmm


******

Har akkurat hatt meg 2 dype timer langt under dyna
NYDELIG!
Trodde eg skulle klare meg uten ein kwil i dag, 
men halv 4 seeeeeg eg i seng altså, måtte liksom gi tapt hehe

Får snart besøk av mammen, dvs her blir det
Farmen og skravling og sikkert litt strikking-
Blir nok uansett en tidlig kwell hehe

Men sånn ellers har det vært en herlig søndag, 
sov søren meg helt til halv 12 hehe
Nesten 10 timer nattesøvn - DEILIG ;) 







KOoOS deg masse og nyt en
fine kwell og ha en FLOTT
Ukestart ;) 






Go`klem fra ei fornøyd og sliten Vibbedille ;) 

2 kommentarer:

Finnskoghuldra sa...

Så lekker halsen din blir! :)
Jeg hadde gleda meg sååå til denne mysteriestrikken, men jeg rekker ikke å bli med.... MÅ prøve å bli ferdig med nisseklærne til vesla og alt annet til henne... Men jeg får følge med på ditt :) Blir spennende det også :)

Det blir også spennende å se hvordan vottene blir med litt dill og litt dall ;)

Kose deg med strikking, besøk, kake og mamma ikveld :)
Godt å høre du sover :)
Goood søndagsklem fra Nina

Sylvia sa...

Hei, og god kveld i stua.
Dette blir et skikkelig juleskjerf, gjør det ikke? Ser veldig fint ut, iallefall, med masse fine farger.
Ja, du får pynte litt på de Pulsene , så blir de ekstra fine.
Her har jeg strikket med ermene....jada, en dille som har gått det siste året. Tenkte jeg skulle lære det bort på ukens strikkecafe.
Jeg skal også se på Farmen i kveld, følger med, vet du. Kos deg masse med mamma på besøk, og med deilig Browniekake.
Ha en fin kveld. Klem