torsdag 1. januar 2015

GODT NYTTÅR

Jr koset seg så gnistrene føk rundt ørene hehe
EG er slettes ikkje glad i fyrverkeri, 
men litt stjerneskudd er helt greit ;) 
Syns raketter er nydelige på himmelen 
og er i grunnen glad for at noen sender de opp, 
men eg liker de ikkje på nært hold kan du si hehe 


Jr showet og sang for alle som ville høre-
iført Pysjbukse hehe 


Kl 20 slo Habibi i Gongongen og inviterte til bords og her skal det
ikkje mangle NOE kan du si, Libanesisk Meza ER himmelsk ;) 
Eg plukker litt i det meste og blir alltid fornøyd ;)  


Mmmm de gule firkantene der er en stor HIT!
Det er Swiha med fetaost-JAMMY! 

ÅJA, det var mye mat igjen hehe
Dvs at me har mat i flere dager hehe

Herlig for Habibi å få litt fri fra kjøkkenet hihi 


Øverst er det Kafta og ellers marinerte 
lamme/kyllingspyd - de smeltet på tunga ;) 


******

Kl 3 i natt takket eg for meg og krøp extra langt under dyna
fordi Jr fikk ønsket sitt oppfylt; Å DØGNE! hehe
Jepp, han har vært på Skype hele natta med gode kamerater
og bare spilt og koset seg, av og til må me gi etter og siden
skolen ikkje starter før på mandag, ja da går det greit ;) 

Habibi har gått å lagt seg igjen siden han ikkje kom seg i seng
før kl 6 så her sitter eg å koser meg helt alene-Deilig ;) 

Er SNAAART ferdig med MysterieSjerfet og eg skal prøve
å bli ferdig med det til 4.januar for da er eg med i en
Komkurranse-Spennende det og eg får jo lettet litt
på samvittigheten min slik at eg kan kose meg
med å strikke MASSE dukkeklær :) 


Håper du har hatt en fin og rolig feiring
og at dagen i dag blir bare skjønn ;) 

EG hadde egentlig planer om å rydde bort Jula mens
eg hørte på Nyttårskonserten hehe MEEEEN siden TV`en
har tatt kwellen HAHA og nissene ikkje irriterer meg
like mye som fryktet så tar eg en hviledag hehe





KOoOS deg masse på denne 
flotte første dagen i år :) 





Go`Klem fra ei mett og fornøyd Vibbedille ;) 

6 kommentarer:

Ellen Svetlana Grønlund sa...

God nyttår :)
Klem
Ellen S

Fjordheim sa...

Herlig servering.
Skulle gjerne smakt på det.
Ønsker deg et riktig godt nytt år :)

elin65 sa...

Godt nyttår! Skikkelig lekkert matbord dere hadde i går. Her har det også vært en rolig kosedag.

Sylvia sa...

Hei Vibeke, og godt nytt år til deg.
Ååååå...så masse deilig mat på bordet deres i går. Jeg hadde nok spist meg proppa, tror jeg.
Jeg hadde en rolig nyttårsfeiring, og la meg ved 01 tiden. Så våknet jeg timen etter, med DUNK DUMK DUNK...... Var redd det var ungdommen her i huset, men de satt bare å koste seg. Så var det jaggu naboen som hadde nachspiel!!!! Helt til morgenen.
Tror ikke jeg har sovet så mye i natt, akurat. Men man skal ikke ødelegge årets første dag, så nå sitter jeg å strikker på fargerike ting. Glede :)
Og julen er fortsatt her også. Sløver litt i dag, jeg også.
Klem

Rubia sa...

Det var jammen litt av en oppdekning!
Riktig godt nytt år!

Unknown sa...

Ønsker deg og dine eit riktigt godt nytt år !!! Det er alltid like kjekt å sjå innom bloggen din, du sprer så mykje positivitet !

Stor nyttårsklem til deg !