lørdag 9. mai 2015

SneakPeek på NYTT prosjekt

Alltid kjekt å smugtitte 
så håper eg at mottakeren 
som for tiden bor 
i utlandet ikkje er her 
inne å sniker.

Uansett tror eg nok at 
prosjektet blir supert!



Først eg bare si at Lima er utrolig herlig å hekle med!
Snakke om at noe er såååå mykt, ja akkurat som smør jo!

Fargene er full klaff og sammensettninger 
blir akkurat som ønsket :) 
Prosjektet består av 6 forskjellige lapper og nå i første omgang skal eg hekle1 av hver for å noenlunde regne ut om eg har NOK garn!
Vet vel egentlig allerede at eg GARANTERT trenger MER hvitt, 
ja for det kommer jo kant og sammenhekling, 
sånn eg ikkje tenkte på.
Lønner seg ikkje å være FOR ivrig når man bestiller hehe

Eg legger ut daglige prosjektbilder på SnapChat #vibbedille
og på Instagram @vibbedille hvis du vil se mer bilder :) 
KAN være at det dukker opp noe innimellom her, 
det er jo tross "Dagboka" mi *ler* 


Me har inntatt helga med hud og hår og ALL IN! *smiler*
Mammen var her tidligere i uka og hun hadde med de
nydeligste rosene med så dermed var den delen av helga berget +


at i går var eg å sneik i hagen hennes!
Der BOGNER det av vanvittige mengder Perleblomster!
Det er NESTEN for gale å plukke de inn, men eg bare MÅTTE!
De lukter jo også såååå godt :) 


Med plaskende regn er me SÅÅÅ klar for en herlig lørdag!
Dagen startet i grunnen ganske tidlig for her var det Dugnad i dag, 
dvs alle beboerene i terrassen samles for felles hygge, 
skvalder og rydding av fellesarealer og div. 
Nå er ikkje eg med på dette, men Habibi svelget bare en kopp
kaffi, slengte på seg kjelerdressen, 
tok kosten og gikk hehe EFFEKTIVT! :) 

Nå står han forresten å BAKER-igjen!
Ja det var så påkrevd at Solstråla t.o.m måtte ned 
på butikken å kjøpe Nutella!
WOW! Dette kan bli spennende :) 
Noe JAMMY på gang vil eg tro :) 


Men du, må bare fortelle noe; 
DU vet hvor avhengig eg er blitt av GODE
serie for å ha flyt i strikkinga. Denne uka har eg vært helt desperat!
Har sjonglert mellom "SuperNatural" og "OrphanBlack"
MEN etter bare 4-5 episoder var eg jo DRITTLEI! 
Det er jo egentlig det samme, 
om igjen og om igjen, skjønner?? Snakk om å bli frustrert!

Men i går vettu, da swisja eg over på den norske Netflix bare for å titte og der dukke det om noe som eg måtte sjekke ut, 
og eg er seriøst DØNN forelsket, AKKURAT hva eg trengte; 
En skikkelig FEELGOOD serie! WOW!

Serien heter Make It or Brake It, eg skal LOVE deg eg har både smilt, ledd og felt en tåre og 2 i HVER episode til nå! 
DENNE likte eg veldig godt!
Får sånn skikkelig GOD følelse av å se den, 
ja skikkelig frysninger til tider ;) 
Ja, du må nesten sjekke den ut selv, 
på den NORSKE Netflix altså :) 


Nå må eg komme meg tilbake til heklinga, ja for eg har planer om 
å strikke litt arm også i dag *KOoOSER meg* 

Mulig eg svipper innom senere for å skryte hemningsløst
av HVA nå enn han Habibi står å skryter av på kjøkkenet HAHA
(Ligger Sneakpeek på Snap hihi)






KOoOS deg og ha en
HERLIG og GLAD 
Lørdag :) 






Go`klem fra ei optimistisk og GLAD Vibbedille :) 

3 kommentarer:

Bundingen sa...

Nydelige farger du har valgt til teppet!
Gjett om jeg har lyst på et slikt, da?
Lykke til med heklinga og innspurten på Wiola 2!

Fortsatt god helg fra Ingunn

Sylvia sa...

Disse rutene er bare herlige og riktig flotte. For et lekkert teppe det kommer til å bli!!
Og det Habibi bakte, har jeg sett på SNAP, og det er jo bare helt fantastisk!!!!! Er det greit jeg tar med en kaffekopp og får meg en bit, eller?
Jeg plukka konvaler på gåturen med hunden i dag. De står og skinner på kjøkkenet.
Nå skal jeg strk videre på Hverdagsjakka mi.
Ha en fin kveld Vibeke. Klem

Ruths datter sa...

Så fint det blir. Nydelige farger.
Klem