torsdag 26. november 2015

Artig Strikk til Jula og de minste

Phoeny

Eller kanskje ikkje BARE for de minste? Selv om eg liker en
"klassisk" og tradisjonsrik jul kunne eg godt hatt noen av disse dinglende på treet! hehe Syns de var ganske så Kule! hehe Skumle kanskje? Men det finne andre varianter også,
du må ta en titt!


Mystic Tree Baubles
Bildet over


PhoenixKnits




PhoenixKnits




PhoenixKnits

Musa er selvskreven i Jula!




PhoenixKnits




Ikkje sant det var mye gøy her? Og vet du hva, det finnes MASSE mye mer! Du må bare ta turen innom HIT -
Ps: Du kan miste fatningen altså!

Dette var et eldorado for meg som liker å potle med dill!


* * * * *

I dag er eg i grunnen klar for å angripe Jula med armer
og bein! MÅLET er å tømme ALLE eskene
på gangen og gjerne få en del på plass?
Det som avgjør hva som blir gjort er faktisk han Ali!

Akkurat nå ligger han UNDER bilen å skifter eksosen!
Eller, lurer på om han ikkje kjørte ned på Jernia, Hmmmm, anyway, hvis han dukker under dyna når han er ferdig ja da pynter eg så tar me handlingen i morgen :) 

Eg orker nemligen ikkje å hente hjem HelgeKosen OG pynte på en og samme dag - da ryker både ryggen og litt av hvert - Helsa generelt orker det ikkje :) Får ennå himling med øynene av noen når dette nevnes høyt, bryr eg meg? NOT!

Når eg nå har svelget èn kopp til skal eg stille og rolig begynne å tømme litt esker og se hva som skjer, bare det er JUL i stua i morgen kwell når eg daler ned
i kroken er eg fornøyd :) 

Ut en tur skal eg uansett, eg skimtet en adventstake på Nille eg likte og den må sjekkes ut! Uansett hvilken stake me har hatt så må eg smi på lysa-noe eg ikkje gidder lengre!
Det er derfor de siste 2 åra eg kun har satt 4 kubbelys direkte på bordet hehe Lysfat og sånn syns eg tar alt
for stor plass på bordet :) 

Selv om eg nå er voksen (Etter normalen) blir eg fortsatt like YR når eg pakker ut pynten! Kan fortsatt storm inn på kontoret til Ali å si:"Ååååå Ali, husker du denne? Eller husker du når Amira kom hjem med den?" Like herlig hvert år :) 

EG ELSKER JULA <3

Har dine Juleting en fast plass?
Det har i grunnen mine...eheee...våre! hehe I fjor fikk eg virkelig et dilemma! Eg kunne for alt i verden ikkje finne porselensnømennene me pleide å ha i vinduene i stua så det ble egentlig bare TULL der i fjor! Nå har eg derimot funnet de savna snømennen: Bakerst i ei GARNHYLLE! *ler*
Jaja, de har nå ligget mykt og godt :) 

Tror bare eg tar meg en kopp kaffi til eg før eg finner ut HVA som skal gjøres i dag, har da mer enn nok tid :)
*Koser meg*




KOS deg DU også, ja enten du
skal pynte eller ei :) 
NYT en FLOTT dag <3 





Go`klem fra ei Vibbedille med yrende Juleglede :) 

2 kommentarer:

Kate sa...

Kos deg du, Jeg skal være ferdig med adventspyntingen til lørdag, for da får jeg noen damer på vinbesøk, og det gleder jeg meg til :)

Marion Grønvold sa...

Takk for festlige kommentarer, gleder meg hver dag til å lese bloggen din ���� Jeg skjønner godt hva du mener når du ikke orker både handle og pynte på samme dag,har det på samme måte selv ��kos deg og ha en fin kveld du også ��