lørdag 14. november 2015

Strikk deg et lekkert sjal! Man kan ikkje ha for mange! - Oppskrifter

Melanie Berg

Det er lenge siden eg ble forelsket i den tyske designeren Melanie Berg! Hun er RÅ på strikkedesign og har utrolig mange lekre sjal og det er et "plagg" me aldri kan ha for mangen av! Tror selv eg har passert 20 sjal for lengst!
Hvor mangen har du?

Sjalet over er nytt i dag og eg tror bare eg må
se å shoppe litt...igjen.....

Bildet over



Melanie Berg




Pam Allen / Melanie Berg




Point Moose / Melanie Berg




Melanie Berg



Er det ikkje herlig? Ja for nå har du mye nydelig å strikke etter at Julegavene er i boks :) 


* * * * *


Ble ikkje helt den ROLIGE lørdags ettermiddag eg så for meg, men er fornøyd likevel :) Ali fikk det for seg at i dag var dagen me skulle kjøpe Ny Tv-så det gikk me ut å gjorde :) 
Dvs at etter 1 år uten Tv har eg nå (Lyse) Peisen min tilbake HAHA Er i grunnen det eg bruker Tv`en mest til hehe
Det som er litt GØY er jo at eg nå kan se
Netflix på STOR skjerm :) 

Men helt seriøst?? NÅ skal eg ta strikketøyet fatt!

Tror det kan bli en tidlig kwell for eg er såååå trøtt!
Ble sent natt til i dag også :) 




KOoOS deg og ha en
Fine kwell :) 





Go`klem fra ei litt sliten Vibbedille :) 

3 kommentarer:

Unknown sa...

Igjen mye lekkert!
Tryst falt jeg helt for. Takk for inspirasjon.
Kos deg med peisen din, jeg bruker stort sett bare pc til å se på.

God helg dokker.

Hanne J sa...

Har nok ca 10 sjaler men har mange på ønkesedlen. God aften

Vibbedille sa...

Nå er det garn på vei i posten til meg :) Har bestemt meg for å strikke sjal nr 1 :)