mandag 21. november 2011

FULL kontroll (???)

Da er 2 stk  "Winther Waves Cowl"FERDIG!
Hvis du tar en titt inn BITTAMI sin BLOGG 
vil eg tro du finner ut hvor du kan kjøpe mønsteret.
Det ANBEFALES virkelig!

Eg har brukt DETTE  garnet + pinne 4
Ble meget bra og passe store for dobbel runde på halsen
JADDA skal blogge bilde etter blokking også *nikker*


I dag bare MÅTTE eg få et sjerf til på pinnene! 
Valget falt på DENNE halsen, men det blir et sjerf altså;)
Liker så godt dette mønsteret ser du ;)


Pr i dag er GarnShoppen min blitt 
et mer eller mindre ROTE rom!
Inngangen til dette rommet ligger i gangen, 
ERGO enkelt å hive inn poser med JuleHEMMELIGHETER
på vei til kjøkkenet med resten av varene! hehe
Du ser det for det ikkje sant?? hehe
Så nå samles det opp her inne, det er like morro hvert
år når alt dras ut for å pakkes for da er det faktisk en
del det er blitt dobbel opp av!
Meg og min GULLFISK hukommelse altså!

*********

Ååååå HERLIGALONDON!
Vettu ka eg falt i dag? På nett altså!
Se på DETTE du!
Det blir det NYE Julesengetøyet for i år!
Eg valgte det røde da+ eg bare MÅTTE ha 
Tror det kan blir en skikkelig flott seng eg!

Dette kjøpte eg med GOD samvittighet-
har nemligen kastet masse sengetøy så nå har egentlig
Habibi og eg kun 3 fine sett til senga og Julesengetøyet eg
kjøpte i fjor var TOTAL skivebomm: 
Var nemligen sånn ekkelt klø/stivt stoff!
FYSJ!!!


Nei, nå får eg sette i gang å strikke litt!
Må jammen legge inn motor på pinnene!
Hehe neida, skal nyte hver maske!


KOS deg og ha en
KOSELIG mandag!!


Go`klem fra Vibbedille i kontroll....ehee....hehe



1 kommentar:

Bitt@mi sa...

Enda en Lava Flow? Den er kjempefin, og skulle strikket den for lenge siden selv:)
Og to WWC? Du er et råskinn med pinnene:) Og roterommet/garnrommet ser likedan ut som mitt:))) Mange Nilleposer har jeg til og med også!
Herlig med juleforberedelser - kjenner jeg gleder meg mer i år enn i fjor:) Så det blir deiligt!
Kos deg videre, nå skal jeg mekke litt jeg også:)
Klem!