fredag 4. november 2011

Noe NYTT noe på gang ;)

SEEEE ka eg har klart!!! hehe
Klarte å fixe en lue med det 
Heart mønsteret fra puls vottene.
Ser faktisk ganske så BRA ut *Klapper*

Skal prøve å forklare HVA eg har gjort når den er ferdig ;)) 


Fant frem denne i dag hehe
Ja, det er leeenge siden eg har strikket på denne så eg
tror faktisk at Jr har gitt opp flamme genseren sin *DAKAR*
Det skal bli en flammende Nøstebarn genser i Wollmeiser  

Så når det blir for mørkt for lua SKAL
eg strikke på denne!!


Som du ser er det ikkje bare eg som koser meg!
Puzi ligger her rett ut på sofaen!

Som sagt så skal eg bare kose meg
og nyte fredags kwellen og helga!



For HUSK;
Det BESTE i livet er GRATIS!!!

NYT helga!!




Go`klem fra en GLAD Vibbedille ;))

3 kommentarer:

Bitt@mi sa...

Hey! Du må jo skrive ned mønsteret skikkelig og legge det ut:-))))) Gleder meg til å se dine kreasjoner:-)
Jepp, nå skal jeg gratis og franko sette meg godt til rette og la enten gullrekka eller Idol underholde meg:-)Sov av meg migrenen og det var deilig!
Kos deg!
Masse klemmer:-)

Mona sa...

Ingen problemer med kommentarfeltet. :) God lørdagskveld.

Unknown sa...

Ha en flott kveld :-) Klem