lørdag 12. november 2011

PARTY TIME ;))

Prinsessa vår feire 16 års dagen sin i kveld!
DVS i morgen (13/11) er det ganske lenge siden
nå at eg ble mamma for første gang ;)) 


Spisestua er dekke for forretten hehe
Ost, kjeks og MASSE druer! 


I salongen bugner det av snop & snacks 


Et lite sidebord er dekket med dekorerende selleri og dip 


Habibi har digget opp med hjemmelaga  lasagne, 
baguetter og masse salat


ENDELIG får en blogge Solstråla!!!
Bursdag barnet i egen person!!!

KJEMPE gla`i deg Jenta mi!!! 


Jr og eg har evakuert inn på gutterommet , 
men her lider me overhodet IKKJE!!!


Trenger ingenting, har det som plomma i egget!
Bare synd det ikkje er TV!!!
Det er jo FINALEN i "Skal vi danse"!!!!
Jaja, får satse på reprisen i morgen...... 


Ikkje skal me sulte heller+ eg har 2-TO kanner med kaffi hehe



Da satser eg på å få en glimrende kwell!
Blir jo NATTA før eg er i stua igjen da hehe

I morgen er det på an igjen med
Familie Slabberas kl 16 
KOSELIG!!!!




KOS deg og ha en
STRÅÅÅÅLENDE 
Lørdag!




Koseklem fra en feststemt Vibbedille ;))

4 kommentarer:

Bitt@mi sa...

Det så koselig ut å bli forvist:) Og Amira var jo helt herlig - 16 år og nesten helt voksen:) Flott alder:) Selv har jeg litt luksusliv på hotell i kveld og natt, men i morra er det en laaaaaang dag i Nordlandshallen på Bendit Cup:) Tror det blir veldig godt å komme hjem til sofakrok i morra kveld:) Kos deg videre - nå er det finale i dansingen:)

Lille Rosin sa...

Hmmm, så hjemmekoselig det er hos dere!

Thatina sa...

så fint dere har det hjemme <3

Gratulerer til henne med dagen :)

Tante Ulla sa...

Gratulerer til Amira med 16 års dagen !
Goe kosestrikkekrok du har fonne deg, og sååå masse snadder... - savne skravlestrikkestondene våre nå eg !
Eg komme snart ein tur... :)
Ønske dokker ei herlige helg !
Glad i deg !

Go'klem frå Tante Ulla