lørdag 19. november 2011

Koselig Lørdag ;)

 Da var "treet" vårt kledd opp for fuglefest!
Fylte bare opp eg med restene som var igjen,
da da blir det spennende å se hvor mange solsikker det
blir oppi her......sammen med Clematisen hehe

Et skikkelig fest måltid vil eg si!

Solstråla kom hjem i går med en førjuls gave!
Da var me nødt å lage taco i dag hehe
Gaven var nettopp et Tacosnurre fat!
Ble veldig delikat kontra hundre og noen å 90 skåler hehe 


Innimellom litt blir det jo strikking, og bør eg bare få
farten opp på denne og den andre halsen + 3 stk sjerf!!!!
JADDA, har meldt meg på HåndballVM Strikk!
Det starter 3.-18.des og da skal eg strikke
gaven til Baby Jr-HÅPER bare Bugga`en er kommet til da!
GLEDER MEG!!! 


Dette nøstet ble med meg hjem sist eg var på shopping, 
nytt for meg, men satser på at det kan blir noen KULE
og STORE sokker til en som digger sprø sokker ;)) 


Etter flere gjøremål i dag var det herlig å sette 
seg ned med Jr og kameraten-
det smakte skikkelig godt med kakao! Kaldt og grått ute!

Var hos min mor i går for Habibi skulle innstalere
Get Boxen hennes, og i dag da hun skulle se TV
"funka" jo ingenting hehe

Da var det "Utrykkning" til det lille røde huset hehe
Ja, du vet, de er herlige i den alderen der! *ler*

I kveld kommer hun hit og me skal KOSE
oss med god mat og strikking-
blir jo ikkje dansing i kveld så det skal bli 
spennende å se hva som skal okkupere TV-Lørdagene fremover!

Nå skal eg nyte telys kosen
og få skikkelig gang på halsen her, 
har faktisk BARE 3 rapporter igjen nå.
Kan jo være at eg hiver noen sokker på pinnene, 
kjekt med litt variasjon!



KOS deg og NYT
en FREDFULL
Lørdag!




Go`klem fra Vibbedille i KoseModus ;))



Ingen kommentarer: