torsdag 17. mai 2012

17. mai og Strålende SOL! (NOT!!!!)

Nødvendig å si noe mer enn HURRA? hehe
(Russelua mi fra 1989!) 


Om eg skal si det selv er Solstråla virkelig blitt
en FLOTT ung dame ;)) 


Jr kjørte "Atle" stilen da me dro ned på Shell`en
å hamstret SNOP!
Det var den eneste turen ut i dag og jammen
er det KALDT med 6 gr når det regner og blåser! 


Habibi har som vanlig kokkelert!
Planen var jo egentlig å grille på KULL ute, 
men det fikk gå i komfyren i dag!

Kylling og lamme spyd, 
samt stekte tomater og løk. 


Hommous og Babbaganosh er et MØST! 


Habibi sin Kafta er himmelsk! 
+stekte poteter og salat


Andre nøyer seg ganske godt med kokos! hehe 


Seeeent i går kveld forsvant ungene ut på badet-
MED klippemaskinen!!!
Dette er resultatet!
(Se i forrige innlegg hvor langhåret han var tidligere på kvelden!)

Syns han ble KNALL stilig, selv var han meget fornøyd!
Solstråla er jo en suveren frisør!
(KUN selvlært)



Nå har me inntatt et herlig måltid som du ser, 
når maten er sunket godt er det frem med
den deilige kaka!
Nå har eg surret meg inn i KAMELteppe
og funnet strikketøyet og resten av dagen skal nytes!






GRATULERER med dagen i dag,
kos deg og ha en 
STRÅLENDE kveld ;))







Go`klem fra en mett Vibbedille ;))

2 kommentarer:

Mitt lille roterom sa...

Hei og hurra for dagen idag!
Flotte unger du har ja, og det spørs om Solstråla skulle tatt en dobbeltjobb i fremtiden, mye kan prates om hos frisøren også ;))) Ikke sant?
Jr ble supertøff jo!!

Og ser ut som dere har hatt masse god mat og masse godis idag, for ikke å nevne sjokoladekaka..... "sukker lavt"...

Har har go'stolen vært god å ha igjen idag, siden magen har kranglet med meg idag... Men har fått gjort ganske mye på tunikaen.

Fortsatt fin kveld ønskes deg og dine - klem fra meg!!

Maria Isabel sa...

Veldig vakre barn du har :) Og Jr, ble kjempestilig på håret :)
Alle den maten så helt fortryllende god ut!! Du må jo se å få lagt ut oppskriftene på disse kaftaene, hommous(?) og babaganosh (som er et morsomt ord å si, hehe) matrettene! Legg gjerne ut andre oppskrifter på mat din habibi lager, jeg er helt klar for å lage noen av de :)

Vi var ute i en times tid i dag, og ellers var vi hjemme hos mamma å koste oss med mat og koselig selskap! Helt pørfekt 17.mai spør du meg :)

Klem :)