mandag 7. mai 2012

Delikat!

Går ganske radig og Spira vokser, 
hadde håpet på å komme til "Der det skjer"
i kveld og er ved godt mot hehe

Garnet er GODT å strikke med!

Er jo ikkje lange biten når man strikker
til småfolk, skal blir spennende å se
hvordan det blir med de andre fargene ;)

På fredag skal me ut å besøke BabyJr, 
er jammen lenge siden me har sett han nå!
De har flyttet inn i nybygd hus så eg
GLEDER meg, mye kjekt å se ;)
Ikkje minst har det blitt en del gaver til BabyJr, 
både ting han ikkje kommer til å bry seg om hehe
og til ting eg tror han kommer til å digge ;)

KJEKT å ha en liten å strikke til ;) 


Det er nesten så de små nøstene vokser fra dag til dag!
De er så søte der de ligger å piper hehe



Jadda, så var denne mandagen over ;)
Har hatt en fin-fin dag med HERLIG
linse suppe til middag ;)
I morgen er det visst bestemt at eg skal
lage fårikål! Den er jo greit, 
er jo bare kjipp kjapp det ;)
NYDELIG godt er det også ;)


Nå er det straks tid for å parkere seg 
i sofakroken for kwellen ;)
Blir spennende med FINALEN 
i 71 gr Nord! Gleder meg ;))




KOS deg og ha en 
fin-fin kwell du også ;))





Go`klem fra en fornøyd Vibbedille ;))

1 kommentar:

hobbyvenn sa...

Den vesten ligger på ventelisten min også, men det tar nok sin tid før jeg kan komme igang... Din ser så myk og varm ut. Gleder meg til å se den ferdig.