mandag 28. mai 2012

Skjønn Blonde ;))

Siden i går har Tina Shawlette fått min oppmerksomhet ;))

Må bare si det at blonden var ikkje skummel
i det hele tatt, det bare stemte da eg kom dit ;) 


Lekkert blir det jo også ;)
Satser på at det blir enda finere etter blokking ;)

Kan ikkje få skryte nok av
Det er så supermykt at det nesten er vått! 


Må bare vise de skjønne nøstene!
I går var de 3 uker ;)
Ganske snart begynner de å fyke rundt her!
*ANGST* 


En søt liten Prins ;)


Kjenner at den GODE sole varmen er borte!
Selv om me ligger i le for nordavinden
er det blitt betraktelig kjøligere......KJIPT!
Men, skal ikkje klage-har jammen fått lagt et
skikkelig bra grunnlag for sommer fargen ;))

Satser på at sommeren stikker innom
litt senere også....f.eks i skoleferien??


Jaja, pinsen er over og det er 
Back to normal i morgen, men nå ER det
jo snart ferie så det går bra ;)






KOS deg og ha en
HERLIG kwell ;))






Go`klem fra en fornøyd Vibbedille ;)

3 kommentarer:

Zopp Design sa...

En nydelig blonde, det der. =)

Og så nydelige små nøster også ;)

Ta turen innom bloggen vår for å bli med på vårt store blogglotteri =)

Charlotte sa...

Sjalet blir kjempefint! Jeg er også blitt veldig glad i rasmillas yndlingsgarn altså. Jeg kunne først ikke tro at plaggene blir så lette som de blir heller...

Maria Isabel sa...

Flott blonde du holder på med :)

Gud så nydelige små nøster dere har, sånne med pels altså, hehe :) kan tenke meg det blir litt av et styr med de små løpende rundt :)

Ja nå er pinsen over, det er i og for seg ikke så gøy, men jeg syns faktisk det er litt godt med litt mindre varme i noen dager, for jeg har holdt på å dø litt i min usedvanlige, vindstille og klamme leilighet!! Hehe.. men digg at det har vært sol da! Vil ha terasse!! Må sette det på ønskelista for fremtiden :)

Ha en koselig uke :)

Klemmy fra mæi :)