tirsdag 1. mai 2012

SOMMER og bare LYKKE ;))

SOLA skinner og livet er godt ;)
Koser meg i skyggen eg........ 


.........mener og tror at dette og dette tok knekken
på nakken min den siste uka-
noe som resulterte i en seig migrene!
DERFOR har eg altså funnet min plass i skyggen ;)

Tro ikkje eg er lei meg for det!
Bare se på Denne Kule eg ramlet helt for!!!
Tenke eg skulle bruke Holst Mandarin farge
Hadde ikkje det blitt kult!??
Eg er ikkje så begeistret for slike lommer så de
dropper eg nok galant ;)

Men, eg skal være FLINK å iallefall få ferdig
ETT av de store prosjektene mine først, 
og pr ligger KnuseKose Genseren ganske
godt an til nettopp det!
Raser avgårde nedover armen i dag ;))




Mens eg sitter inne å koser meg sitter andre UTE
å nyter solstrålene!
Misunner Solstråla mi dette, 
men MIN soledag kommer også! 


RADIO er merkelig nok en skikkelig
følgesvenn med en gang utelivet starter! 


Solstråla satt ute fra 11-14 og skal hilse
å si at hun fikk ganske så god farge ja!
Nå ligger hun i senga å koser seg med film ;)
FRIDAGER midt i uka er nydelig! 


Jr bare sluknet han ;)
Det er ikkje tull en gang!
Han sovnet retten å sletten! hehe

Nå fant han endelig en kompis som var hjemme
så nå er det full rulle i stua kan du si ;)
HERLIG med unger ;)

Skulle jo selvfølgelig ha vært på picknik i dag, 
men regner ikkje med at det er sååå mange gradene i sjøen?
Men, satser på MANGE slike dager fremover
og DA er det StrandStrikking som gjelder ;))



Hører det begynner å rommestrere på kjøkkenet, 
dvs det er middag under oppseiling-
Habibi er bare nr 1 ;)


Resten av dagen og kvelden skal bare nytes
slik som en 1.mai seg hør og bør!


Men du?
HUSK dobbel dose med Grey`s Anatomy i kveld!






KOS DEG!!!





Go`klem fra en lykkelig Vibbedille ;))


5 kommentarer:

Sissel sa...

Nydelige farger på strikketøyet ditt. Og fridager skal nytes... Kos deg med deilig middag etterhvert og alle de fantastiske prosjektene dine:)

Bente sa...

Mine favorittfarger, hadde en slik genser for 30 år siden, men har oppskrift på grytekluten?

mvh Bente

Charlotte sa...

Ser ut som en deilig dag! Her i nord kom den første julesne i dag:)

Pernilla sa...

Ser ut til at dere koset dere. Her oppe i Bodø er det ruskevær akkurat nå. Ikke noe som ligner på vår. Måtte ta vare på oppskriften du funnet, superfin!
Kos deg videre med alle de herlige strikkeprosjektene dine!
Pernilla

Line Kristine sa...

Utfordring til deg i bloggen min. Så får du svare hvis du vil :)