mandag 15. august 2016

BasisPlagg til Høsten - StrikkeOppskrifter

Annamária ötvös

Jadda, det er faktisk begynt å bli høst, fornekte det eller aksepter, opp til deg! Her er det iallefall SOMMER i dag!
17 grader og FULL sol in the moment så klager da ikkje,
men kveldene er blitt lengre ja for nå kan endelig stearinlysa tennes tidligere slik at eg slipper å sitte oppe hele natta :)

Når eg kikker ned på trærene på marka, ja så kan eg se at Høstdrakten er på vei, dvs det er på tide å svinge pinnene om du skal ha noen nytt i løpet av høsten
før kulde ramler over oss!




Bildet over
Opp til str 46"




Annamária ötvös

Opp til str 46"




Annamária ötvös

Opp til str 46"




Annamária ötvös

Opp til str 46"




Annamária Ôtvös

Opp til str 46"




Annamária Ôtvös

Opp til str 42"



Mulig eg burde tatt frem den ene solstolen og satt meg ut
i sola? Ja for å få de siste strålene på kroppen og dens kvote med D-Vit, men eg må det uansett ta kraftigere saker av "D" enn det sola kan by på så eg tar kroppen med meg
inn under dyna heller!

Middag hadde eg heller ikkje lyst på og gutta mekker bil så eg bare tusler sånn stille og rolig :)





KOS deg og ha en
Fin ettermiddag og kwell :)





Go`klem fra ei sliten Vibbedille :)

1 kommentar:

Håndarbeidsfrua sa...

Godt du ser lyst på årstiden som står foran oss. Er ikke fult så happy jeg. Kan godt klare meg uten stearinlys så lenge jeg kan få litt varme fra sola. Utrolig at vi nå endelig har hatt to varme dager. Sist var de førstedagene i juni.
Stilig detaljer i siden på genseren.