lørdag 13. august 2016

Strikk Vinterens Tilbehør i FARGER! -Norske og Gratis StrikkeOppskrifter

Lone Arnestad

Husker eg virkelig FANTASERTE om disse sjerfa til Lone da hun publiserte dem for noen få år siden! De er jo SÅÅÅ flott! Nå har du virkelig muligheten til å meske deg i alle de flotte fargene som finnes i Finull f.eks! :)


Bildet over




Lone Arnestad





Lone Arnestad



Åååå ikkje sant at det KRIBLER??
Det skal eg LOVE deg det gjør hos meg, men alle oppskriftene ligger fint i riktig Pdf Mappe og alle seilet jo selvfølgelig opp som STORE favoritter <3





Som eg har fortalt så har ungene vært i Bergen
i dag og nå venter de på ferja i Arsvågen, dvs de er hjemme om en stund :) Skal bli godt å få de hjem igjen, men eg regner med at de har KOSET seg glugg ihjel :)

Eg måtte gi tapt og kapitulere i 3 tiden
i dag og eg sov til nesten kl 19!
Da satser eg på MYE strikking og rangling i kwell :)





KOS deg og ha en
Herlige Kwell :)







Go`klem fra ei Gira Vibbedille :)

Ingen kommentarer: