fredag 12. august 2016

Strikk Varmt & Godt til Vinteren-Norske StrikkeOppskrifter

Du Store Alpakka

Hmmm sola i går var BARE et plaff! Ja du ser det at nå var det tilbake til regnet.....GJETT om eg var glad for at me tok Helgehandelen i går!! Ååå syns det er pyton å handle
i regnvær, ja for me valser mellom Rema og Kiwi og da er det kjipt. Me prøve jo å kose oss litt på handel og det inkl den lille spaserturen :) Siden me handlet i går får eg også følelsen av ei litt lengre helg og DET er jo herlig når det nå er siste helg
i ferien! Jepp, så nå var det bare å handle inn Fårepølse hehe Det er et møst i Jr sin matboks :)

En annen ting tiden er inne for er å strikke
noe varmt til Vinteren!

Plukket meg ut noen favoritter eg, eller ting eg falt litt for :) Den lilla over så jo helskjønn ut! Ååå for en farge!!!
Åsså i ALPAKKA vettu! Kor deilig e ikkje det!?!



Bildet over
Opp til str XL ( 112 cm)
Gratis Oppskrift




A.Bjerkely

Denne kjøpte eg oppskrifta på i fjor da den kom ut + garn,
det ligger i en kurv her, kanskje i år?? Se skikkelig herlig ut :)


Str XL/XXL




A.Bjerkely

One Size/ A-fasong/ 120 cm brystvidde




Gitte Betina Lauridsen

Str S-XXL ( 134 cm)




Helle Siggerud





PT Design of Norway

Denne falt eg for da den kom i vinter,
ser skikkelig gøy ut å strikke!

Gratis Oppskrift


Siden me slipper å farte ut i dag er det bare å shaine seg litt og ta på en ren pysj! JIPPI det er Fredag!

Amira kommer her senere og skal sove over til i morgen :) Hun og Jr skal ta båten til Bergen kl 7 i morgen tidlig hihi Passer fint for båten går rett her nede og Ali kjører de :)
Amira har nemlig kjøpt seg en kjempeflott bil og skal hente den og så skal de kjøre hjem :) Det blir skikkelig kvalitetstid på de 2, tror nok de kommer til å KOSE seg :)

Håper bare Bergen kan vise seg fra en fin VÆRside og at de ikkje regner bort! Hadde vært greit med opphold med tanke på bilturen :) Blir spennende :)

Men som sagt, det er bare å få på seg en ren pysj og plukke opp strikketøyet for her er me i helgemodus :)






KOS deg og ha en
FLOTT fredag :)






Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille :)

Ingen kommentarer: