torsdag 4. august 2016

FERDIG! -Klar for Nytt Prosjekt


YES! Eg klarte det!
Hviledagen i dag ga virkelig avkastning og VIGGO ble ferdig!

JuHuuuu
Det er et Rasmilla Mønster, men eg har denne gangen strikket den i Holst Supersoft med dobbel tråd
strikket på pinne 2,5 og 3

Genseren veier 151 gram

Slik er grammene fordelt på fargene:
Lilla/Rosa: 21 gram
Hvit: 68 gram
Kamel: 10 gram
Limegrønn: 52 gram


Eg har strikket den i str 1 år, men som du ser
på mindre pinner. Derfor vil eg anta at denne vil bli
brukt denne vinteren :)




Lekre og enkle detaljer :)



Det er virkelig smart å LESE oppskrifta skikkelig sånn at du får med deg alle detaljene :)



Selvfølgelig!

Nå i kwell skal eg starte på et par BabyBoothie som passer til noen av klærene, det er 6 uker til termin så eg kan ikkje starte på noe som tar FOR lang tid :) Genseren over gikk relativt kjapt; ca 7 dager :) Da beregner eg vasking av plagg, strikking av småplagg de neste ukene :)
Jepp, det er DET eg gjør :)

Dagen har blir brukt til å bare ta ALT i SlowMotion :)
Helt Herlig så eg tenker eg fortsetter med det utover kwellen





KOS deg og ha en Skikkelig
Herlige Kwell :)







Go`klem fra ei Fornøyd Vibbedille :)

Ingen kommentarer: