tirsdag 2. august 2016

CRAZY COLORS - Morsomme StrikkeOppskrifter

Atelier Alfa

Inni mellom må man bare slippe alle hemninger!
Ja det gjelder på mer enn ett område i livet-DU velger!
Noe som absolutt er en nødvendighet er å LEKE med farger en gang i blant og eg har funnet noen riktige FLOTTE oppskrifter til akkurat det formålet:


Bildet over




Atelier Alfa





Atelier Alfa





Annett Cordes

PS: TYSK Oppskrift


Ikkje sant disse var flotte å leke seg med?
Ja det er bare å finne frem MASSE Farger/Garn og bare sette i gang! Kan jo bli morsomt det :)


I min egen lille boble er eg så fordypet i fargeglade striper at eg klarer nesten ikkje tenke på noe annet, ja bortsett fra at eg ALLEREDE har ENDA en "Viggo" i hodet! Ahaaa det hadde vært gøy det :) Får se når eg er ferdig med denne,
men anyway så har eg masse Holst Garn å ta av :)

Ali står på kjøkkenet og laget et tonn av KyllingNuggets
og Løkringer og Amira kommer straks hjem etter jobb og da skal det koses med middag :)


KyllingNugget A`la Ali <3


I kwell kommer mor mi ein tur og eg satser på at eg får strikket mange flere striper :)






KOS deg og ha en
STRÅLENDE Herlig
ettermiddag og måtte det bli en
Fredelig Kwell :)






Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille :)

Ingen kommentarer: