mandag 31. oktober 2011

FERDIG og såååå noe nytt!

Da var gaven til mamm`en ferdig-
må bare skylle gjennom de først.
(Vanskelig å få frem mønsteret gitt!)
Blir nok et koselig besøk der i morgen ;)

GRATIS oppskrift til disse finner


Da er det jo bare å sette i gang med neste gave!
Her går det unna vettu-er jo SNART Jul!!
Disse er også GRATIS og du finner de HER!! 

Velger å tror at eg har KONTROLLEN
på Julegavene, men er jammen ikkje sikker!
Er DU??
Ferdige blir med nok ANYWAY!

Nå skal eg strikke og slappe av før eg
skal sminke Jr og ta en tur i nabolaget
UuuuuuuuHuuuuuu hehe

Åja, det kommer visst ei dame å henter
den grå kattungen, Ludvig i dag!
JUHUUUU One to Go!


KOS deg og ha ein
STRÅLANDE Mandag
og Halloween!


Go`klem fra en avslappet Vibbedille ;))

5 kommentarer:

gyldenkron sa...

Så lekre pulsvarmere du har strikket og strikker på. Flotte gaver

Bitt@mi sa...

Hvitt er så lekkert, men jammen er svart også fint! Tror du har rimelig bra kontroll på gavene:-) Noe som minner meg på å starte snart selv:-)
Kooos deg i gata!
Trick or treat:-)

Anonym sa...

Så finepuls vanter!!! Linker er lagret!

Gro A sa...

Flotte pulsvaneter du har strikket. hmm kansje jeg skal slå til å gi n´bort noe hjemmestrikka i år jeg også.

Hege sa...

Så flotte pulsvarmere du har strikket, og utrolig herlig mønster på de du driver med nå! :)