fredag 14. oktober 2011

SYSTEM i......HERLIGHETENE!!!!

VIKTIG med SYSTEM!
Zip poser er en GENIAL oppfinnelse!

Men slik må det nesten være når man
strikker med 3 tråder samtidig ;)) 


Mulig eg er litt strikke-sprø, 
MEN eg ha system-ja for man vet 
jo ALDRI når man må på do!?? 


Men, når man strikker på en slik lekkerbisk
så gjør det vel ikkje no at man må "jobbe" litt?

Er veldig fornøyd med starten her
og garnet er helt......UBESKRIVELIG å strikke med!!

Prikken over I`en må jo være den
NYE AddiLace pinnen fra PROJO!  


HIMMELSK deilikt!


Nyter denne kjølige kwellen
sammen mine kjæreste og er utrolig takknemlig!!!

Har vel tent noen og 30 lys,
så det er lunt og godt i stua+
nykokt kaffi på 2 kanner, jepp BUNKRER opp til kvelden!
Og til natten kryper eg under en nystrøken dyne Mmmmmm
HERLIG HELG!!!

Mistenker migrene er på vei til i morgen,
er ikkje dårlig nå, men hodet er liksom på vei
inn i en SPIRAL for morgendagen!
Krysser fingrene for at den hopper over
meg denne gangen!!

Men du?
KOS deg og ha en 
HERLIG FREDAGSKWELL!



Go`klem fra OPTIMISTEN Vibbedille ;))

4 kommentarer:

Bitt@mi sa...

Ååååå, det ser lekkert ut, og jeg kan kjenne helt hit hvor mykt og deilig det blir:-)
Håper du ikke får migrene i morra, slik jeg håper at heller ikke jeg får det... :-/
Er noe ordentlig dritt å ha det...
Ha en skikkelig kosete kveld!
Klem:-)

GryHege sa...

Ser ut til å bli skikkelig lekkert.
Ønsker deg og dine en kjempefin helg.

Lene sa...

Det var kjempesmart med de posene :D


God helg!

Line Kristine sa...

System er alltid lurt! Da slipper man å strikke feil fordi man har rota seg bort i mønsteret. Og ikke trenger man å bruke lange tider for å finne ut hvor langt man hadde kommet neste gang prosjektet tas fram heller :)