mandag 24. oktober 2011

MANGE meter til Jul;))

 Selv om det bare er K2 P2 syns eg dette blir
såååå LEKKERT! Tenk, bare en liten vridning
så blir det noe helt annet liksom!

Kan fort blir kjedelig med slik strikk
cluet er å bruket deilikt garn og GODE pinner!
Går som en drøm! Er faktisk ca halvveis nå!
(Mønsterlink i forrige innlegg)

Er godt over halvveis her også!
Hekler litt sånn inni mellom ser du.

Har 2 andre sjerf som også skal strikkes FØR Jul!
til sammen blir det jo noen meter! hehe

Vet ennå ikkje om dette blir gave
eller til meg selv ;)

Jo nærmere Jul jo mere "ROT"
Regner med at DU har samme  problem LUKSUS? hehe

Men HEKKAN som eg kooooser meg
og nyyter hvert et nøste!!


Spesielt i dag er eg GLAD for hobbyen min!
Ryggen rompa(?) slo seg vrang i går og da klarer
eg ikkje gjøre noe annet enn å sitte riktig!
HELDIGVIS har eg armene mine!

Forrige gang ryggen var slik måtte eg ha
3 runder med saltvann+bedøvelse sprøyter-
det er nå 1år siden ca så det hjalp godt!
Ser det an et par dager, mulig det går over.
I mens får eg sitte her å produsere!


Eller me kan "Trøste" oss med 
DENNE infoen om tiden
ikkje strekker til nå frem mot Jul!
*LER*


KOS deg og ha en
STRÅLENDE mandag!


Go`klem fra en "parkert" Vibbedille ;))

;) 

3 kommentarer:

Strikkeguri sa...

Du er ikkje aleine om å ha mange meter igjen til jul! Men det er nå litt kos også ;)

Ha ein super dag!

hobbyvenn sa...

Å så lekkert det SW sjalet blir. Lykke til med resten av metrene før sjalene dine er ferdig. Jeg får også flere og flere prosjekter nå i tiden før jul, men forhåpentligvis blir noe ferdig underveis også.. God bedring!!

Jane sa...

Den er så flot den Lava flow. Sådan en skal jeg også strikke, når jeg er færdig med de ca 300 andre ting jeg vil strikke :-))