lørdag 15. oktober 2011

Surt-SURERE-HAPPY!

"Like uberegnelig som en sitron sprut?" 
Tenk å vært DET då??


En halv eller en HEL?
Takk, kan godt ta en båt eg! 


Hva med skåla FULL da?? 


Sitroner er HERLIG godt da, men her i huset
brukes de til PYNT på badet *ler*
Ganske så forfriskene ikkje det?
Står jo i stil med de lime grønne håndklærene!

Nå tenker du:
"Hu der er jo stein GAL?"
Hehe, slapp av, sitronene er fra "SIA" og bare dekor, 
men sant de så friske og ekta ut?
Hehe

Så muligens eg likevel er litt Uberegnelig? 
Mohaaaa!

Men du?
Eg skal leie meg en film eg, tenkte eg-
det er ruskeKOSEvær og DA passer det så godt
sammen med det herlige strikketøyet mitt vettu!



KOS deg og ha en
EVENTYRLIG LØRDAG!



Go`klem fra en HAPPY Vibbedille ;))

5 kommentarer:

Linda sa...

De så virkelig ekte ut:)) Fin pynt:)

gyldenkron sa...

Kjenner såyttkjertlene jobber for fullt, bare av å se på bildene *lol* De så ekte ut, og tenkte, jøss, det var et godt frisk luft tips til badet

gyldenkron sa...

*spyttkjertlene, ikke såyttkjertlene...

Rigmor sa...

hehe, jeg tenkte at de var på badet for at du skulle ha dem i håret jeg. husker å ha hørt at det skal være bra! Men stilig som pynt da. Gult er så friskt og se på. Bare pass på å ikke bli morrasur av å møte dem på badet hver dag da ;) tihi. Ha en flott helg :) film og strikk høres digg ut!!

Jane sa...

Så flot det ser ud....jeg troede faktisk de var ægte :-))