fredag 24. februar 2012

Garn Bytte Party ;))

Var ute på Kreativ å byttet Debbie Bliss garnet i dag.....
De lurte jo på HVORFOR eg ville bytte
og da sa eg at eg ikkje hadde opplevd 
noe garn som brant så SYKT!
De var litt overrasket, 
men la nøstene pent tilbake i hylle klar for neste strikker......

Men, nå vet eg med sikkerhet at det er VIKING
som har overtatt Debbie Bliss så da ringer
eg Ivar på mandag ;))

Skal fortelle her hvordan DET går! ;))

Som du ser så valgte eg Drops sitt Baby Merino
det er noe tynnere, men eg skal klare 
å bruke boken likevel ;)) 


Hadde t.o.m nok byttegarn til å få
med meg 6 stk Nepal i tillegg ;)) 


Fikk ordnet tilkoblingen av printeren i dag
derfor er det nå blitt printet hehe

BYSSANLULL av Tora Frøseth har eg lenge hatt
lyst å strikke så nå ligger den her på sofaen-
oppskriften altså ;)) 


DENNE har ligget på "MÅ strikke lista"
ei stund, den ligger også her nå.....FARLIG!!!
Mener og tror eg kan bruke Cascade på den ;))

Har litt eg kan kose meg med fremover ser du!
MoHaaaaaaa

Men i kveld blir det en kombo
av hekling og strikking, er for mørkt til
å legge opp i mørke blått.....tror eg venter til i morgen!
Ja eg få den Debbie Bliss vesten på pinnen.....





Då må DU og
KOSA deg og ha en 
herlige Fredags kwell!!






Go`klem fra VIbbedille ;))


5 kommentarer:

Charlotte sa...

Den barnetrøya var kjempesøt! Ilte inn på ravleriet og kjøpte den jeg... :) Bruker du originalgarnet?

Beate sa...

Takk for opplysningen om Debbie Bliss garnet. Kommer ikke til å kjøpe det nei, og det er like greitt for dyrt er det!!
Jeg brukte drops merino extra fine på den rillstrikkede hettejakken og det ble samme strikkefasthet :)

StrikkePia sa...

Ja du må gi Viking beskjed om at garnet deres er så brannfarlig. Det der er jo virkelig ille. Ekkelt rett og slett. :-(

Ha en fin helg. <3

Maria Isabel sa...

Godt du fikk byttet garnet i noe annet!
Den genseren så kjempefin ut.. kunne godt tenkt meg å prøve meg på en lengre variant av den :)

Har sittet i hele dag å øvd meg på forskjellige varianter med rette og vrange masker.. så blir mange varianter av påskekluter, hehe :) Men all øvelse gjør mester.. Skulle ønske jeg strikka like fort som mamman min, da hadde jeg blitt raskere ferdig.. men nå er jeg i hevrtfall i gang med å lære å strikke :)

Go Hælj til deg og dine :)

Håndarbeidsfrua sa...

Hei!
Så godt at du var våken og testet garnet. Flott at du sprer oppdagelsen til oss andre og at du kontakter de ansvarlige for salget av dette garnet. Viktig at tøyet ikke er så brannfarlig.
Ha en flott helg og kos deg med nytt blått garn på pinnene.
Liv