tirsdag 14. februar 2012

"Matet" du handelstanden i dag?

Hmmmm ja, mye mulig Habibi hadde valgt denne koppen
til kaffien i dag, men siden han er bortreist 
måtte eg velge ned selv ;))

Er overhodet IKKJE tilhenger av Valentine Day
den er i mitt hodet laget til for handelstanden!
Når shoppegale Nordmenn handler KUN i dag
for en halv milliard, er vel det et svar godt nok hehe

EG har et GODT ekteskap med alt eg trenger, 
kos i hverdagen, en kjærlig og snill mann, herlige unger, 
en bukett blomster i ny og ne og IKKJE MINST nydelig
MAT hver dag-hva mer kan man be om??
Hadde ikkje klart å overgått ALT dette på en og samme dag!
Hehe

+ han har holdt ut de siste 11 årene med meg som syk, 
ikkje alle som hadde gjort det heller-
DET er en erklæring nok for meg ;))

MEN, eg skjønner ungdommen da, 
de går vel nesten av hengslene på denne dagen!
Hehe, men eg var ikkje "DER" en gang da *rister på hodet*


Men at det er en fin fin dag, ja DET
er denne tirsdagen-KOOOSER meg her i kroken eg.

Skal strikke, spise litt sjokolade mousse
og drikke kaffi Mmmmmmm
Mulig eg slenger gips sokk 2 på pinnene, 
eller at eg venter til i morgen;))



Kos deg og ha en herlig
Kveld med eller uten masse Hjerter ;))



Go`klem fra en kosete Vibbedille ;))

1 kommentar:

hobbyvenn sa...

Synes det er en flott dag jeg. Hos oss er det også mye kos og klem hele året, men en dag ekstra til å vise at vi er glad i hverandre gjør ikke noe. En trenger ikke kjøpe all verden, men ganske enkelt gjøre noe litt ekstra for de en er glad i. Her fikk de niste med omelett skåret ut som hjerter (pepperkakeform). God middag og fromage med noen hjertesjokolader som pynt.