torsdag 23. februar 2012

Herlige BabyJr & Nytt Prosjekt ;))

Sett noe SÅÅÅÅ skjønt???
Dette er altså BabyJr!! 


Det er dette sjarmtrollet som eg stort sett
strikker til om dagen ;)) 


Snakke meg om å sprudle i vei ;)) 
På søndag var han 5 mnd


Niesen min og BabyJr kom i formiddag
og me har koset oss hele dagen, 
kjempe kjekt!
Eg bakte t.o.m boller før de kom, 
ikkje rusk til å være meg hi hi 


Litt sånn inni mellom var han litt småirritert, 
han fikk nemlig vaksine i BEGGE lårene i går-
men DRØMMEHAGEN fixer det meste.
Han satt som et lys å så på ;)) 


Etter CashMerino testen i går hadde eg ikkje noe NYTT
strikketøy lenger, ja eg rakk opp det eg hadde strikket
og skal ut på butikken med garnet og BYTTE det!
Har funnet ut at Drops sitt BabyMerino er en flott erstatter!

Derfor startet eg like godt på kose teppe
til BabyJr, har planlagt dette en stund-
det var liksom bare å starte ;)
Hekler/strikker i Nepal på nål/pinne 5.

På de heklete lappene bruker eg DENNE 
oppskriften og på de strikkede lappene begynner
eg med 1 maske og øker hver pinne ut til 30 m.
Hekler så en fastmaske kant rundt de som er strikket, 
da er de akkurat like store som de andre.

Har registrert teppe som nytt VM Prosjekt, 
kanskje det da blir ferdig i nærmeste fremtid?
Tenkte dette kunne være NavneDags Gave?
Er ikkje det en OK gave tro?
Skal gjøre det litt personlig i tillegg, 
men kommer tilbake med detaljene senere ;))


Er litt sliten i dag så Solstråla
har laget fiskesuppe til middag, 
men oppvasken må nok EG ta.......
Forbanna irriterende, oppvaskmaskinen stoppet
midt i et program i går.....så da må eg nok ha
en reparatør hjem....hørtes BILLIG ut.....
Krysser fingrene for at det er elektronikken, 
for i følge elkjøp får me da NY maskin MoHaaaaaa

Vettu ka?
Habibi har vært i Libanon i 7 uker nå!?!?!?
Tiden flyr jo!
Men, kjenner eg at det skal bli GODT
å få han hjem....snart......blir vel 1-2 uker til.......





Men du?
Kos deg og ha en 
DEILIGE kwell ;))





Go`klem fra en litt sliten Vibbedille ;))


3 kommentarer:

Maria Isabel sa...

For en herlig liten kar :) Alltid koselig å ha noen å lage ting til :) Jeg har ei lita niese jeg stadig lager og kjøper ting til :)

Skjønner godt du bytta det garnet!! Det hadde nok jeg gjort og etter dine opplevelser!

Å ikke ha vaskemaskin eller mann hjemme kan jeg skjønne er kjedelig, hehe :) Men snart order det seg nok på begge fronter forhåpentligvis

Maria Isabel sa...

Trykke litt fort på den publiser knotten merka jeg, haha :)

I hvertfall så ønsker jeg dere en god helg i vinterferien :)

Klem :O)

Bror Aleksander sa...

Så utrolig skjønn liten gutt :) Hadde jo bare verdens beste smil :)

En annen ting, den sauen på sofaen, er det noe du har strikka?

MVH
Ragnhild og Bror
www.hobbybloggerne.wordpress.com