lørdag 3. mars 2012

En feberrik Lørdag

Jr har hatt overnatting og da er det alltid
stas med god fin frokost!
Skivene fikk jammen bein å gå på!

Var kjempekjekt med besøk når han
har vært inne uten kompiser hele uka! 


Enda kjekkere er det når Posten blir hentet inn
ETTER at Postkontoret er stengt......
iallefall når det viser seg at det ligger
en herlighet der nede å venter.........*IRRITERT*
Ble plutselig lenge til mandag kjenner eg *Krmt*

Jaja, får se det positive i det;
har eg noe å glede meg til ;)) 


Jr raste "rett i bakken" etter at besøket gikk hjem i 18 tiden, 
han var nok ikkje sååå oppesen som han trodde!
Feberen kom fykende og nå er han enda
mer tett enn det han har vært hele uka!

Satser på lite folk på legekontoret på mandag!
I mens får han kvikke seg opp med en Kvikk Lunsj hehe 


Kjente det fristet med en Lunsj selv, 
derfor blir det litt sånn+en Redbull i kwell.

Kunne EGENTLIG tenkt å lagt meg, 
eg jammen ikkje i form selv....FORBASKA altså!
Kjenner den berømmelige piggtråen
i halsen og har et hode fylt med bomull-
sånn typisk feberhode og verk i alle ledd.....
Jaja hvorfor skulle eg slippe unna liksom
nå halve Norge har hatt det?
Nei akkurat!

Men sånn inni mellom har eg fått strikket litt, 
er faktisk snart ferdig med arm nr 2 ;))

GLEDER meg til å begynne på magen
for da blir det med den andre fargen ;))
ÅÅååå denne blir bare så skjønn,
kan ikkje få sagt det nok!

Kjennes ut som det blir en tidlig kveld, 
tar nok Jr med i den store senga og satser
på ei goe natt og en fin-fin søndag i morgen ;)
Det går jo over-HVER gang!

Skal iallefall ikkje klage for det er lenge siden
eg har vært "sånn" syk!!



Men du må KOSE deg og ha en 
herlige kveld og en strålende Søndag!




Go`klem fra en litt febervarm Vibbedille ;)) 

1 kommentar:

sissel sa...

God bedring til både deg og junior - ikke noe koselig å bli syk .
Kos deg med strikkinga.