torsdag 22. mars 2012

Vann & Garn+Rot & KOooOS!!

 ANGST langt oppi hummlesnurren!!!
Dette er HALVE lageret sånn ca ute i gangen!!!
JADDA, bare for å gjøre det litt spennende så har eg
garnet på samme rom som vannmåler og hovedkran!
Har aldri hatt mareritt om lekkasje eg, nei da! *WRÆL*


I dag kom rørleggeren for å skifte dette og da trengte han
ca 1 kvm somleplaskeplass hehe
Han ba om ei bøtte og noen håndklær! NOEN LIKSOM!???
Men, ingen fare alt gikk bra, men rørleggeren ble litt betatt
av innholdet i hyllene.....hehe....dette er jo helt
fantastisk sa! DET er mannen sin det *ler* 


Her er dyreparken hehe ryddet(??) tilbake oppå
de stooore kisten med masse herlig snusk *ler*
Har faktisk blitt litt dukker og kosedyr opp gjennom! 


NESTEN alle kurvene ble tømt og lagt noenlunde tilbake
i hyllene sine, men eg  
seriøst ha en SKIKKELIG opprydding!
STØNN!!!!

Skal iallefall ha noen plastboxer til kilopakkene på toppen, 
litt irriterende når en pose kommer poppende ned i hodet
og 20-30 nøster spretter over alt...... ta meg i nakken hehe 


Jammen ikkje verst, det ble jo litt gulvplass!!!!

SERIØST!!! Eg skulle absolutt hatt et STORT rom!!!
Men eg har liksom 2 boder, den eg står i på bilde
og den du ser-i den første er det ANDRE hobbyrelaterte ting
+ALT av gensere og div eg har strikket........
EN UNDERETASJE!!!! Jepp, det er DET eg skulle hatt!

Om en drømmer om å flytte til noe større?
JU BETT! Huset som er på planen er liksom
akkurat passe! Når man har 780 kvm til rådighet, 
da kan man i grunnen bevilge seg litt garn *kremter* 


I går nappet eg pinnen ut av Likin`it - 
Jepp det var det eg gjorde!
Etter at eg rakk opp et stykke og strikket DET opp igjen
oppdaget eg at eg hadde forskjøvet økingene.....FESTLIG!!!
Da rakk eg like godt opp ALT, så får eg riktig hals likevel!! 


Siden eg nå har "oversikten" over Likin`it tok eg frem
en "gammel" traver hehe
Still Light Genseren burde etter 
all sannsynlighet ha vært i bruk, 
men du vet......man lider av en mani........men eg skal iallefall
ofre den DENNE dagen, så får eg se hva morgendagen
kos vil bli! Man jo variere!?? 


Det er heller ingen problem å hente frem "Gamle" prosjekt!
ALT er sirlig notert i BOKA! Den SVARTE boka!
Mister eg den, ja da kan mange prosjekt gå i søpla!

Her noteres ALT, derfor er det bare å starte der eg var!
Har bøker helt tilbake til 2006-07 ca *GAL* 


Man trenger også ha litt bøker på lager...eller??
Begynner å minke, så neste gang eg kommer over slike
må eg nok hamstre noen til.......Det er det svarte litt smale
men svart strikk rundt, digger de bøkene-
det er Nille som har de.
NILLE har jaggu mye greit i grunnen, liker meg der hehe


Jr har vært saftig snylta hele uka, men i dag kom feberen!
Ikkje sant du kan SE det?
Han er som en ballong hvor lufta er gått ut!
Her lå han vettu, først var det "Breaking Dawn"
"Harry Potter" og nå en annen "Harry Potter"
Ja, det er en mystist gutt dette her hehe
Han liker litt "unaturlige" spennende ting, 
helst litt hokus pokus.

Nå har han av ALLE ting bestilt steike kylling pølser!
Jadda, hele måtte de steke, og eg MÅTTE huske å skjære
striper i de, for DA ble de såååå gode!
Ja ok, det kan eg vel alltids fixe *ler*

Vettu ka??
Eg GLEDE meg til ONSDAG!!!
Koffer?
Jo for DA skal eg ikkje LAGE middag, bare SPISE den!
Nei eg skal ikkje UT å spise!
Habibi kommer hjem på tirsdag hehe
Tok du an?? *LER*

Ja skal det blir HERLIG å få han hjem!
Må nok styre og shaine litt her hjemme tenker eg, 
liker tanken på ikkje å ha noe å gjøre når han kommer hjem!
Da er det straks FERIE og me skal bare nyte
dagene alle fire Mmmmmmm
Han har lovet meg et KILO av MIN
favoritt ost og eg GLEDER meg! hehe

Men vettu ka?
skal eg på kjøkkenet å svinge noen pølser!
Jr er tydeligvis sulten!
Etterpå blir det genserstrikke i sofakroken!




KOS deg og ha en
STRÅLENDE ettermiddag!

Nå skinner faktisk SOLA her!




Go`klem fra en GLAD Vibbedille ;))


6 kommentarer:

Siv sa...

Ville bare svinge innom å si at du har en flott blogg :) Koser meg når jeg leser den :)

Unknown sa...

780 kvm, det får jeg dånedimpem av, for da tenker jeg på gulvvask av 780 kvm :*)stønn:-S men godt å se alt garnet da he he. Ha en riktig god helg:-) klem

Kristina - Mamma til en Prins sa...

MANGE flotte garn du har! :)
Her har jeg kun 1kvm hvor jeg kan plassere garnet mitt ca:p hehe..
Jeg har sortert etter garntype i kasser som kan plasseres opp på hverandre så slipper jeg å leite:p

Eva K sa...

så mye flott garn..:-) leser bloggen din og koser meg :-) du skulle tilfeldigvis ikke ha oversatt oppskriften på Still Light genseren til norsk??? jeg har mønstret på engelsk men skjønner ikke noe har prøvd men får det ikke til :-(((Ha en fin dag og Helg...Hilsen Evak

Maria Isabel sa...

Bare titta sånn kjapt nedover innlegget her.. og etter at jeg så bilder av garnlageret ditt sviktet både hodet og øyner!!! Gudbedre så MYE garn!! Skulle ønske jeg var deg, hahaha :D Ble helt satt ut jeg :D :D :D

Ha en fin dag :)

Unknown sa...

Skulle fulgt med egen hushjelp på mine 173 kvm også he he. Er sånn tiltak å legge fra seg baby og strikketøy he he. Ha en riktig god påske:-D du gjør dagene mine lysere:-D. Klem fra Kristin