tirsdag 20. mars 2012

Noen FÅR gult, andre HAR svart!

Jr holdt på å krype ut av sitt gode skinn
av stolthet i går kveld!
ENDELIG, etter 4 graderinger fikk han det gule!
Frem til nå har det vært hvitt m/gul, grønn og blå stripe ;)

Nå begynner det tydeligvis å blir veldig gøy!
Forrige trening fikk han tannbeskytter hehe
Ja det er det virkelig blir action! 

Niesen min på 16 skal faktisk opp til SVART i år!
Eg er mektig imponert! 


Tuppen & Lillemor, eller Solstråla & Nellikken om du vil, 
var også med, men heldigvis BARE som publikum hehe
Det ble noen laaaange timer........3,5 t faktisk......
Jr var SELVFØLGELIG i den siste gruppa.....jaja ;)) 


Men eg og har SVART belte.......i strikking
og oppstart av prosjekter!
I perioder har eg vel også svart i shopping hehe

Men, dette er de prosjektene som eg VIRKELIG
vil ha ferdig, helst i går!!!

Bilde over her er Still Light som skal deles for armene, 
og stripene her er KnuseKosegenser med 
utgangspunkt i Still Light ;)) 


Dette er det eneste prosjektet med tidsfrist!
Det er TVkose-teppe til BabyJr, hekles/strikkes i Nepal.
Det må være ferdig til mai en gang 


Atter et bilde av denne skjønnheten som burde
vært ferdig i forrige uke hehe 


Likin`it tenkte eg skulle få gjennomgå i dag!
VURDERER faktisk å rekke opp!!!!!

Trooor eg har innsett at det var VELDIG dumt å strikke
1 rett 1 vrang på halsen.......
må nesten prøve den først troooor eg, 
Hmmmmm kjenner på meg at det blir LITT feil......
Får se, tar meg en røyk og tenker på det hehe


Tja, sånn ellers? Jo takk bare bra-
VERRE med været, fy men det er GRÅTT og TRIST!
Tåka henger tungt på terrassen, derfor er eg så
HAPPY for å kunne være inne!

SELVANGIVELSEN ja, hørte det akkurat på Nyhetene!
Den blir visst sendt ut i dag, 
i grunnen ikkje sååå spennende-eg pleier å heldigvis
å få igjen, det samme hvert år, men man vet jo aldri!





DU får KOS deg og
NYTE denne flotte INNEdagen ;))



Go`klem fra Vibbedille ;))

7 kommentarer:

siddisisalou sa...

Gratulerer med gult !! Tenker det er en stolt mor ....
Fantastisk alt du holder på med på en gang ... og gleder meg til å få se resultatene !

Silje sa...

Gratulerer så mye med gult, det er stas :)

Følger spent med på fanaen din ;)

Bitt@mi sa...

Det var herlig for jr, tenker jeg. Og for mamma'en og søstra også:)
Godt å se at det ikke er bare meg som har mange prosjekter. Får finne fram noen og ferdigstille, men først er det et par spennende herresokker som skal ferdigstilles:)
Ha en koselige dag, uansett vær og andre forstyrrende momenter:)
Stor klem!

nesinom sa...

Gratulerer, så gøy :)

Mitt lille roterom sa...

Hurra! GRATULERR til JR!

Flott å se alle prosjektene dine - at det liksom er flere som har bokser og kurver fulle av produktivitet ;)

Den fana-kofta er bare helt super!!

Hørs - klem :)

Maria Isabel sa...

Jeeesez så mange prosjekter du har gående!!! Blir mektig imponert over alt du gjør!! Også blir du jo ferdig i en fei!! Du er nok som mamman min som strikker med lysets hastighet, hehe :) Jeg sliter med det lille jeg gjør.. men nå sover jo jeg mesteparten av døgnet da, hehe :)

Gratulerer med gult belte til JR :) Har en kompis som driver med det samme, så vet hvor stas det er å få neste belte :)

Ganske grått her i Oslo i dag også!! Får håpe det blir bedre til helgen :)

Ha en strålende dag :)

hobbyvenn sa...

Gratulerer med gult belte til junior! Så flink han er.
Fanaen din blir jo bare helt lekker! Forstår godt at du er utålmodig etter å få den ferdig. Og ja, det går an å ha flotte dager selv om en er syk. Ingenting blir bedre om en depper seg gjennom det hvertfall.
Klem