fredag 28. juni 2013

Another PERFECT day

I dag var det ut på langtur med Solstråla ;)

I mangel av sol på himmelen startet me like godt
med en tur innom Brun & Blid ;)

GJETT om EG var blid etterpå!
Var herlig herlig og deilig ;) 


Hehe!!!
Ok, me sko på TUUUUR!!! 


Eg kobla av, spiste boller og drakk brus hehe
Solstråla kjørte!

Det ble BYkjøring inni Stavanger i 15.30-
det er den ultimate rushtrafikken på den tiden, 
knall god trening for Solstråla skal vites ;))


Me var ute å kjørte fra ca kl 12 og var hjemme 17.30-
da hadde me også med oss VERDENS beste Biffmiddag
til gutta-kjøpt på den Ultimate Take Away sjappa! 
Hekkan det var godt ;)


 Dukket også opp en garnbutikk på veien og eg
klarte KUN å scnappe med meg 3 farger eg ikkje hadde
Mandarin Naturell, så nå er klar for NOK en ny klut ;)

Hvis du ennå ikkje har meldt deg inn hos
Bittamis Design for Strikkelystne har du enda sjansen ;)
Det er 3 klut som har blitt lagt ut nå og de
2 første er også tilgjengelige ;)
Bli med og KOooOS deg ;)


Siden det i tastende stund er NATT til fredag
har eg tenkt å krype til køys øyeblikk
for eg satser på en spennende og kjekk fredag!
Bortsett fra at eg skal på SUS da og få en
slange ned gjennom nesa! hihi
Jepp, det er måte å sjekke stemmebånda ser du-
FESTLIG!







JAJA, håper du sover godt!
Eller til deg som nettopp sto opp;
God morgen og ha en strålende fredag!



KOooOS deg ;)









Go`klem fra en trøtt og glad Vibbedille ;)

6 kommentarer:

Unknown sa...

Lykke til på SUS. Slange ned gjennom nesa går bare bra :-) Har prøvd det mange ganger :-)

Vibbedille sa...

Takk takk ;)Det gjør meg ingenting, har gjort det flere ganger også dagen etter operasjonen så det går fint;)

May Brit sa...


Så koselige bilder fra dagen i går, virker som du og din familie er flinke til å kose dere sammen. Det er jo så viktig!!!
Masse gode ønsker fra meg, og så håper jeg du får en aldeles strålende fredag og helg <3
Klem

Arielle sa...

Ser ut som du og Solstråle har hat en flott tur.
Lykke til på SUS.

Nina sa...

For en herlig dag! :)
Lykke til på sus idag :)

Unknown sa...

heisann :)
Håper det gikk bra på SUS i dag :) Koselig lesing om gårsdagen. Den lillafargen likte jeg godt:) Jeg er bitt av Bittabasillen både klut og sokker på mine pinner:)
Ønsker deg en fortsatt fin dag og ei god helg :)