mandag 24. juni 2013

The madness is in calls

 Denne gangen håper eg seriøst sokkene blir ferdig hehe
Starta på noen i fjor sommer, 
ja de ligger halvferdige ennå.....

Men, eg elsker å strikke Disse-
de er kjempegøy å strikke for det skjer litt hele tiden ;)

Sokkeskuffa mi er ganske så slunken
derfor trenger eg sårt MANGE par hehe

Dette er baksiden av ankelen 
og det første bilde viser fronten.
Utrolig stilige sokker, har strikket 2 par tidligere og DA
gikk det rasende fort-så det er jo lov å håpe ;)

Strikker for første gang i Dette garnet og det
er en drøm og blir fast og godt på pinne 3

Har faktisk ordnet meg en pusher
så eg satser på flere nøster i løpet av sommeren ;)


Habibi sin favoritt blomst er ankommet terrassen, 
den trenger bare å komme ned i jorda ;)
Satser på en del opphold i morgen ;)



Nå er eg innkvatert i sofaen for kwellen, 
Jr har bestekompisen på overnatting
og Solstråla er på vei hjem fra jobb-
DA låser me døren og tar kwellen alle sammen ;)





KOS deg og NYT denne
litt kjølige sommer kwellen ;)






Go`klem fra en GLAD Vibbedille ;))

Ingen kommentarer: