mandag 10. juni 2013

Sauer, mel og andre saker ;)

er eg i gang!
Umaro nr 2 vokser litt hver dag regner med at
marginene er bra derfor har eg relativt godt tid ;)


Det er ikkje alltid at bilde 
i hodet stemmer med virkeligheten, 
dette er et slik prosjekt, MEN eg gir ikkje opp!

Planen var å strikke ei pute med Sinnasauer på, 
men tror problemet løser seg hvis eg går ned i pinne str.

Eg bruker et tykt Lama garn og pinne 7, 
men med nr 6 blir det nok fastere ;)
Siden eg måtte strekke tråden og tvinne kunne eg se dette
gjennom ganske godt på pinne 7, men eg gir meg ikkje!! 


Tror det kunne vært KULT med ei strikka pute mellom
ALLE de nye kule putene våre!

Mamm`en benyttet salget på å kjøpe
bursdagsgave til meg på forskudd ;) 


Var litt herlig å få vekk alle putene som sto på den store
skinnpuffen, ser nå ut for at 
Stefano d' Milo syns det var TOPP! 


Fikk også en stor Velkommen Lykt til inngangen, 
derfor var det frem med fille og grønnsåpe ;)
Ble jo litt koselig dette-hadde det vært opp til OSS
hadde døra til boden vært HVIT!
Men NEI, styre her VIL ha SennepGul! 
(Grusomt spør du meg!!!) 


 Er jammen ikkje rusk før man får det i øyet!
Rett før me kan laget eget mel her i huset!

Nedforbi oss er det store åkre med korn
og noe har nok fløyet opp til oss ;)
Syns de var så flotte at de skal få stå i fred ;)


Det typiske når det er sol og blå himmel er at
vinden står rett på her hos oss-litt utidig for
det er ikkje noe godt å sitte ute da.

Sitter nå her i kroken min med terrasse døra helt åpen
så temperaturen er nå ganske så bra ;)


Vurderer om eg ikkje bare skal legge opp til ei ny
SauePute......rakk jo opp alt igjen i går!!




ANYWAY, 
dagen er fin og kwellen
blir nok fine den også ;))





KOS deg DU også
og ha flotte mandagen ;)







Go`klem fra en meget fornøyd Vibbedille ,)

3 kommentarer:

Sylvia sa...

Heisann
Du er jammen en tålmodig sjel. Rekker opp med et smil om munnen og starter på'n igjen. Blir nok kjempefin den putta der. Grattis med nye puter også. Jeg elsker puter, og det finnes i alle rom her i leiligheten.
Ang det å bo i leilighet, så kan det være lurt med å være i styret, hvis man vil ha noen endringer.......mannen min er litt med der, så vår Røst blir hørt.
Fargene dere har er 90-talls farger.....de kunne jo bytta den sennepsgule, eller okergule med en annen farge, da..... Kom med andre forslag enn hvit, da vel. Så må de kanskje velge en annen, om dere har flere forslag....
Vi maler om her nå, i en lys, lys grå farge, nesten hvit. På vår rekke er det rødbrunt, og det skal bli så deilig med en lysere farge, kjenner jeg.
Fy søren det happy blanket du strikker på, er skikkelig fint. Jeg så de designeren hadde laga....wow, sier jeg bare! Men om jJEG gidder....kremt......
Ha en fin kveld. Klem

Vibbedille sa...

Det som er så GALT her er at MANGE har skiftet ut vinduere, dører og skyvedører til terrassene, disse leveres med hvite rammer-nå får de beskjed om å male de sennep!!! Vet at de det gjelder streiker så eg HÅPER det inne for en endring! Hvit og lysegrått hadde vært lekkert her ;) Me har ny HVIT skyvedør til terrassen og NEKTER å male den MoHaaa hehe

hobbyvenn sa...

Så dumt at du måtte rekke opp igjen auene dine, men det er likevel bedre enn å være misfornøyd med resultatet etterpå.. Teppet blir nok like nydelig i denne fargen også. Heldige brudepar...