fredag 29. november 2013

Christmas is here again

Ho-Ho-Ho
Det ser jammen ut for at Jula kommer i år også!
Eg er iallefall i mål når det kommer til stua, 
at gangen og kjøkkenet er tilnærmet ramponert
vører eg overhodet ingen tanke.......
det er da en dag i morgen også :)   


Nissenluene og Jr sine hjemmelagede hjerter er på plass, 
det samme er flaskenissene som eg strikke til pappa`en
min for mange år siden :) 
Kjekt når man "arver" tilbake :)  


Sopp ER Jul!
Så det så :)  


3 hvite lys brenner hele Jula gjennom, 
me minnes mama og baba (Foreldrene til Habibi)
som me mistet 13.-og 24.desember 2006
Det 3.lyse er for Habibi`s lillebror Abbed som ble drept
i en bilulykke på nyåret 2007
JA, det var LITT av et år kan man si og man skal virkelig
være glad for de man har rundt seg og hver dag
man kan tilbringe med sine kjære...... 


Som du ser så har me "tent" peisen og det er duket
for en real KOSETE fredags kwell :) 
Eg strikker votter og nyter freden :) 

Habibi ligger på den andre sofaen og hører/ser
på et eller annet han liker :) 
Solstråla er på jobb (BOMBE!) hehe
og Jr Skyper pr nå med venner, 
ALLE hjerter gleder seg hehe





Håper DU også koser deg og at
du har en fine kwell :) 
NYT den :) 


HVOR er, HVOR er, 
HVOR er SNØEN!???








Juleklem fra en Vibbedille in the moode

4 kommentarer:

Unknown sa...

Ser deilig julete ut. Du er en herlig vitaminpille Gro, gleder meg til hvert innlegg du skriver. Du gir meg inspirasjon og varme, ender opp med å smile hver gang. Klem fra Kristin

Unknown sa...

Ser deilig julete ut. Du er en herlig vitaminpille Gro, gleder meg til hvert innlegg du skriver. Du gir meg inspirasjon og varme, ender opp med å smile hver gang. Klem fra Kristin

Christina sa...

Så julete og fint det har blitt hos deg. Koselig det.

Bundingen sa...

Så langt du er kommet med pyntinga! Her er staker, stjerne og utejuletre på¨plass, og jeg er godt fornøyd med det. Har pakka nesten alle julegavene i dag. Herlig!

Ha en fin søndagskveld! Her blir det håndball og Farmen.

Klem fra Ingunn