torsdag 28. november 2013

Jula ER i anmarsj!

Endelig er dagen her hvor JULA vandrer
fra garasjen og opp 3 etasjer! 
1 stk svett og utslitt Habibi! hihi

Men er den her og det "lukter" Jul hehe
I morgen setter eg i gang, må ha mest mulig gjort, 
iallefall det "tyngste" før BabyJr entrer dørene på lørdag :)  


Duker, tepper og dill er vasket, rullet og lagt/hengt på tørk-
i morgen er det frem med strykejernet :)

ENESTE gangen hvor eg virkelig LIKER
å stryke hehe  


Men etter et døgn og vel så det med saftig migrene er det
nå herlig å bare sitter her i kroken å strikke gaver :)
Akkurat er det full fres på et par Ribbevotter
ja for HVEM liker vel ikkje 2 rett/2 vrang i striper??
EG håper iallefall de sprø vottene faller i smak :) 
Det SKAL være litt farger om vinteren er min mening :)

Vottene strikkes i Rowan DK på pinne 3, 
blir så myke og gode atte :) 

I morgen og lørdag kwell blir det innpakking
av kalender, blir så koselig atte :) 


Er du kommet i gang?
Ser at flere allerede har opp til mange kaker i box, 
men DER er ikkje eg ennå!

Skal legge på Julesengetøy til helga tenkte eg, 
men KAKENE må vente til ALT er pyntet :)
En tradisjon her er å lage fruktflesk 1.søndag i advent, 
så me får se hva BabyJr orker på søndag hehe


Men nå må eg strikke videre!





KOS deg og ha en fortsatt
STRÅLENDE kwell :) 
Hvor blir SNØEN av!??
Det er liksom 10 + her!!!





Go`klem fra en Vibbedille SNART i Julemodus :) 

2 kommentarer:

Nina sa...

Ja tenk, så koselig er det å pynte til jul at til og med stryking blir morro!!! :D Helt utrolig ;)
Har ikke bakt til jul jeg heller, og ikke tror jeg det blir noen baking. Skal ikke være hjemme i jula, så da tror jeg ikke at jeg gidder.
Lekre de vottene!!! Nydelige farger :) Sant det, er litt greit med farger på vinteren :)

Kos deg videre med strikking og juledrømmer :)

Sylvia sa...

Jeg skal snike julen inn, litt etter litt......
Ellers laget jeg pepperkakedeig i begynnelsen på uken, men ble saftig forkjølet og syk, så den ligger på vent.
Heldigvis er formen stigende igjen, og da blir det nok bakst i helga tenker jeg, selv om jeg skal jobbe.
Enda et par sokker ferdig hos meg. Nå strikker jeg på litt av hvert........
Du strikker to rett, to vrang...... Jeg foretrekker en rett og en vrang, hi hi
God helg, og lykke til med julepyntingen. ( God jul, Vibeke )