søndag 2. februar 2014

Halfway there...

Første Fru Terje Vigen er ferdig og bortsett fra en litt
for stram felling mot slutten er eg fornøyd ;) 

Skal rekke opp de siste omgangene og altså
sløyfe felleomgangene, på meg ble det litt stramt-
ellers er pulsvotten helt super ;) 

Utrolig myk og herlig!
Strikket i Indiecita Alpakka på pinne 2,5 mm 


Denne ene votten veier KUN 26 gram
så det føles bare som varm luft ;) 

Enkle, kjappe og veldig gode votter ;) 
Supre til gavekista ;)  


Nå er eg opptatt med DETTE!
Er helt greit at Dr.Ross (George Clooney) er på "ferie"
for Dr.Carter er en fin "erstatter" hehe 

Har endelig fått startet på det
må bare gjennom et stykke vrangbord først ;) 
Herlig å ha et stødig arbeid på pinnene, 
ja Safir garn er et garn eg kan kalle stødig ;) 
Liker veldig godt å strikke med dette og det blir sååå fint!


Søndagen er på hell, men den kan vare
akkurat såååå lenge du vil hehe
Tror eg skal forlenge min litt, må nok se noen
episoder til med "Akutten" så det KAN fort bli litt sent!
Fikk "duppet" 30 min i sola i ettermiddag, 
dermed har eg litt å "gå på" hihi 




Men du?
Ha en herlig kwell videre
og eg ønsker deg ei 
FLOTTERS uke ;) 




Her er det meldt + grader alle dagene ;) 







Go`klem fra ei oppladet Vibbedille ;) 

1 kommentar:

Anne sa...

Fine farger du har valgt til disse pulsvarmerne!

Kos deg videre med strikking og Akutten ;)