fredag 14. februar 2014

Little Sister in White & Pink

Eg bekymrer meg ikkje èn plass 
over et svært garnlager hihi
Tenk hvor herlig å bare rusle inn dit i pysjen
å shoppe det man måtte trenger til dagens kose prosjekt!??
Eneste som irriterer litt er at lageret BURDE ryddes!
"Til Helga kanskje?"

Anyway, i dag Shoppet eg litt BabyUll, 
den fra Viking syns eg er den bløteste av ALLE!
Den er 100% Merino ull og eg elsker den ;) 
Har sett at noen Babyull er 50/50 ull/acryl....
....LIKER IKKJE! 


Plukket med meg hvit og pudderrosa i dag, 
tenker DET faller i smak til dette prosjektet ;) 
Vil ikkje direkte røpe HVA eg skal strikke, men hvis du er
Ravelry Bruker har du allerede tatt hintet hehe

Strikker nemlig til Grandprinsessa som kommer
i begynnelsen på mars og eg VET at Lene, 
mamma`en er her inne på besøk av og til *fnis*

LITT hemmelig må eg jo være ;) 


Trenger nesten ikkje fortelle hvor delikat og herlig
dette er, en herlig overgang fra det tykke ugleteppe ;) 

Men eg dro med meg ugla over hit eg, 
har en PLAN, eller bildet i hodet er helt lekkert-
så mulig det bir med en ugle eller flere og da KAN
den passe med noen små ugleknapper ;)  


Disse skjønne knappene fant eg på Panduro 
De har egentlig ganske mange fine
Tema knapper der, men de VET å ta betalt hehe


Foruten at eg skal hente Jr på skolen og hente
hjem lørdagssnop fra Kiwi skal eg BARE 
nyte dette delikate her Mmmmmmm

Ja du? Kan du tenkte deg??
Habibi hentet hjem helgehandelen i morges, 
men HVORDAN kan man glemme snopet!??
Det er jo HELG *fniser*
Jaja får skylde på de dumme bihulene hans hehe
Han fikk lov å legge seg litt igjen i dag hehe


Selv har eg hatt tlf fra SUS......
Det var Endokrinkirugisk avd

Kirurgen hadde skrevet brev til min fastlege, 
dette leste hun for meg siden det går i posten i dag.
Der sto det at de droppet kontrolltimen, men sendte meg
direkte til brystkreftdiagnostikk senteret for 
ultralyd og biopsi, men de visst ikkje helt NÅR....
Hvis dette tok for lang tid ville han overføre meg
til Haukeland. Han mente at hvis det hadde vokst så pass
ville det uansett blir operasjon.....Jaja
Da får eg "se" hva fastlegen sier over helga når
han har lest brevet.......

Dette var dagens sure oppstøt fra sofakroken ;) 



Det er visst nok HJERTE dag i dag, 
det kan eg like hehe Er jo stadig
akkurat like FORELSKET <3 
Kan trooo me skal KOSA oss MoHaaaaaa
Passer jo så herlig at eg fikk røde roser
av ungene i går <3 





Men du? 
Eg håper dagen din også er bra så langt
og at du får en KOSELIG fredag
og ei heidundrande helg ;) 

NYT DEN <3 




Bare husk det;
Mandagen komme jysla fort!
hehe



Klikk deg inn HER om du vil
bli med på JUBILEUMET på
vei til 1 million ;) 




Go`klem fra en OPTIMISTISK og ivrig Vibbedille ;) 

2 kommentarer:

Håndarbeidsfrua sa...

Fy F#%# snakk om kasteball i Helse-Norge. Verdens beste land å bli syk i??? Tja.
Godt du har evnen til å glede deg over de små ting i hverdagen.
Blir nok noe lekkert til vesleprinsessa som kommer snart. Tøffe knapper.
God helg fra Liv

hobbyvenn sa...

Heldige lille prinsesse og foreldrene hennes som får noe fint strikket av deg. Delikate farger.
Helsenorge kan være en utfordring av og til. Håper dette ikke tar for lang tid.
Ønsker deg o g dine en flott helg!