tirsdag 25. februar 2014

HEKKAN så deilikt!

YES!!! Da kunne eg skifte over til 150 cm pinne!
Det var herlig det, gjorde det nå når eg hadde 
336 masker på pinnen, kan jo være kjekt for deg
å vite hvis du har tenkt å strikket dette du også ;) 

Nå er teppe ca 50 cm på hver side, 
dvs ca 2 meter rundt! hehe
Det tar jo litt tid denne runden så det er veldig
viktig å ha deilig garn og ikkje minst
GOD pinne, alt glir så godt atte ;) 
Cubics skuffet overhodet ikkje ;) 


Nå har eg hvilt/sovet en god time, 
magen har bestemt at i dag skal den være DUM!
Jammen godt det snart er medusintid ;) 
Satser på at kwellen blir bra vettu ;) 

Uansett så skal eg sitte her å strikke, 
strikker meg litt bort da vettu ;) 
Lærte av smertepsykologene på Haukeland
at det å f.eks strikke kunne fortrenge, eller man "glemte"
smertene litt, som i en transe liksom ;) 
Merkelige greier, men av og til funker det helt fint ;) 


AnyWay!
Ser ut for at planen om å ha det litt GØY
på vei til 1 million går greit!
GLED DEG! 








I mens får du kose deg å ha
en deilige kwell ;) 
Det skal eg!







Go`klem fra en litt sliten, men optmistisk Vibbedille ;)  

3 kommentarer:

Sylvia sa...

Det teppet ditt blir så fint. Elsker det, og morro hver gang du viser det frem. Her går det jammen unna.
Dumt at du ikke er i form i dag. Men det hjelper å strikke litt, det er bra.
Jeg har vaska, vaska, og vaska i dag. Så NÅ er det tid for strikking her hos meg også. Har tent masse lys, varm te i kruset, og katta og nabokatta ligger rett ut på hver sitt teppe. Ja, det blir en fin kveld.
Klem fra meg.

Håndarbeidsfrua sa...

Lekkert teppe. Jeg falt for fristelsen og hev meg over det til et barnebarn som melder sin ankomst til høsten. Hva min datter synes om dette teppet har jeg ikke tenkt å finne ut før jeg overrekker det til babyen.

Bruker strikking som krever konsentrasjon son smertelindring. Blir jo så hekta og så må man jo bruke begge armer for å koordinere og da skal det visstnok være bevist at man ikke føler like sterke smerter.

Har disse "nymotens" pinnene, men har ikke prøvd dem ennå. Fingrene er ikke helt gode å komme nær inni hånden nå for tiden og da er jeg litt skeptisk til kantene, men lar meg nok snart friste der også.
Du spurte om vær tidligere i dag. Fantastisk vårvær, over 15 i solveggen og vindstille. NYTER!!
Liv

Unknown sa...

Duallverden så fort du strikkar, er imponert ! Flott teppe du lagar ! Ja strikking er terapi, må ta pausar innimellom når fingrar og hender seier ifrå. Idag har me hatt over 12 +grader her og vind. Flott klestørk !!! Ha ein flott kveld vidare !