søndag 6. juli 2014

Dishcloth Paradise-All Summer

Eg bare elsker denne enkle skjønne kluten, 


Nå er eg så heldig at eg har 2 Goat Willow
og 2 til skal det bli :) 
Jepp, eg trenger faktisk 4 stykk til det Blå badet hehe
De 2 andre blir også i blåtoner, 
ser du "bilde"? hehe 
Syns ideèn er ganske kul :) 

Og "verre" skal det bli hehe 


I går ble eg ferdig med en Gressgrønn Symre-
Awww for en NYDELIG klut! 

Et relativt enkelt mønster å memorere :) 


Har du sett så heldig eg er!!
Eg har faktisk 2 Grønne Symre også hehe 
Trenger 2 til og disse skal brukes 
på det Grønne badet ;)  


Bitta er så GAVMILD at når medlemstallet på 
Facebook Gruppen bikket 20.000 la hun ut et 
nytt mønster, nemlig ZZ-Kluten ;) 

Denne seiler RETT inn på første plassen over mine
desiderte favoritter! 

Denne er dus rosa og eg trenger iallefall
en 3-4 slike duse kluter totalt til de 3 stuene ;) 
Jepp, dette blir noen lekre "tørke støv" med kluter ;) 

På kjøkkenet skal me har kluter i brune
og grå toner, har heeele planen klar ser du-
ZZ kluten er min 10`ende klut av året ;)  

På balkongen og utområder tenker eg mer
morsomme fargesammensetninger ;) 

ALLE klutene mine strikkes på pinne 3
i herlige Petunia garn ;) 

ZZ kluten har en mønster som ikkje må køddes med hehe
Eg teller og teller så det blir mest at eg
"hører" serie i steden for å se :) 
Ikkje vanskelig, men eg må absolutt 
følge med på Ipad`en hehe
Men bare vent å se hvor VAKKER den blir ;) 


SÅ JA, dette ble en alle tiders SOMMER likevel, 
ikkje for at eg trodde noen annet-
men fy søren DETTE er GØY!!!

I dag fikk Habibi se i kofferten min, ja, han har seriøst
lurt på HVA eg holder på med hehe
Ha syns ideèn er GENIAL og han elsker
fine detaljer han også ;) 
Dvs at han har godkjent hvilepausen på sokkene sine hehe
Ikkje så galt at det ikkje er GODT for noe hehe


Nå skal eg bruke resten av ettermiddag på
å strikke og kose meg ;) 
Ute er det overskyet, men bra temperatur ;) 
Det er lovet DRØMMEVÆR ute i uka
og da håper eg å få til en StrandPiknick-
har SERIØST så lyst å lage SANDSLOTT!!!



Håper du OGSÅ har en FLOTT dag!!





KOS deg og NYT
denne herlige dagen ;) 






Med venner er din
tilværelse mer
mangfoldig. Du lever ikkje
bare ditt eget liv, men
tar også del i dine
venners liv 





Go`klem fra ei SOMMER GLAD Vibbedille ;) 


Ingen kommentarer: