søndag 6. juli 2014

NYDELIGE gave midt på en søndag ;)

Eg sei bare;
SEEEEE!!!!

Akk for en KNALLKUL knapp! 
Eg er definitivt nødt å strikke meg ei kul lue
med denne på til vinteren!!
Knappen må bare bli et blikkfang! 


Ungene var ute en tur i dag og da kom
gårsdagens post i hus kan du si hehe

SJEKK den SØTESTE pakken som var til MEG!
EG er jo sååå lettrørt så eg satt her å snufset
og Habibi bare lo vettu ;) 

Det rører LANGT inni sjela <3 

TUSEN TAKK  SYLVIA for at du 
"tok" meg på senga og overrasket meg :) 
DU er jo bare såååå herlig! <3  


Awww kan troooo dette skal bli  
NYDELIGE Rowan Tree!
Eg har allerede en tomatfarga RT så da får eg
en hel bukett i disse SUPER HERLIGE fargene ;) 

Tralla-la-la dagen blir liksom bare
bedre OG bedre ;) 


MÅTTE bare lage et innlegg på denne skjønne pakken
for eg regner med at fargene gjorde også
DEG i godt humør ;) 





KOS deg!






Go`klem fra ei KJEMPEOVERRASKET Vibbedille ;) 

4 kommentarer:

Unknown sa...

Så heldig du var, nydelige farger på garnet og utrolig vakker knapp :-) Måtte bare inn her å kommentere for på fredag var jeg på butikken for å kjøpe brus og der var det brusflasker med både Habibi og Solstråla på og da tenkte jeg jo på deg. Ha en fortsatt god sommer :-)Klem

Vibbedille sa...

Ahaa så herlig! Ja Ali har fått Cola med Habibi på, men eg har ikkje funnet Solstråla! Dog har eg funnet Prinsessa som betyr Amira på arabisk og det er jo det Solstråla heter ;)

Gøyalt med Cola for tiden :)

Sylvia sa...

Hi hi..... der fikk jeg overrasket deg litt, ja. Det var meningen, det Vibeke! ;)
Siden du gir hverdagsgleder her hver dag, synes jeg du fortjente en selv, i VARME Solrike farger , som også er mine favoritter. Men koooos deg masse med garnet og knappen, og bruk de til absolutt hva du vil.
Takk for den gleden DU gir her inne.
Varme klemmer fra meg.

Vibbedille sa...

Ååååå TUSEN TAKK Sylvia! :)

Sånn umiddelbart når eg så knappen tenkte eg på en lue til vinteren hvor DEN skal være et blikkfang-Trenger en litt sånn fin "normal" lue som eg kan ha på når eg er ute sammen med Ali, han bare ler av de andre luene mine! hehe (Fargerike og sprø hehe)

Garnet må bare blir lekre sommekluter til å ha på balkongen! DET blir lekkert vil eg tro, avrestene kan eg lage tøffe coasters ;) Jepp, planene er i box :)

En SKIKKELIG Go`klem fra meg ;)