lørdag 19. juli 2014

Hekle kan man da gjør over alt :)

Hva er vel bedre enn å sitte på en av Jærens største
strender, Hellestø, nyte det fine været og hekle!

Ønsket er at dette skal bli et teppe, meeen det kan like
gjerne bli en pute hehe Det er veldig kjekt iallefall ;) 
Mønsteret finner du HER 

Me har hatt den BESTE drømmedagen ever!
24 gr og 19 i havet-det var MAGISK!  


Selv om man er på stranda gjelder det å holde
orden i systemene ;) 


Nå slenger eg bare ut noen bilder fra i dag, 
mange grunner til at eg gjør det;
Kjekke opplevelser BØR absolutt deles +
at på slutten av året får eg trykket opp 1 år om gangen
av bloggen min og DA blir det som en minnebok :) 

HER trykker eg bloggen min til ei bok, 
blir SUPER flotte bøker forresten ;) 



Man er da ikkje rådvill på stranda?
Gaffel og veeeldig myk sjokoladepudding-
No Problemos ;) 





Super flott bilde! NOT!
MEN, det er også det eneste beviset du får på at eg
faktisk har hoppet/stupt/dykket 
og KOST meg i høye bølger ;)  



Man ikkje mangle noe!
Kjølebag m/fryseelementer ER et møst! 


En baderunde varte nok IALLEFALL i 30-40 min
og det var ikkje mye disse gutta satt på land ;)  



DETTE bilde oppsumerer vel egentlig 
i det hele tatt hvordan dagen har vært!
HELT EVENTYRLIG HERLIG ;) 

Eg unner ALLE slike flotte dager ;) 

*****

Så etter nesten 8 timer på stranden var det NYDELIG
å komme hjem, (rydde FORT) komme seg i dusjen, 
smøre seg med svalende kremer og ta på seg pysjbuksa!
Ahaaa skal kwellen NYTES i kroken min! ;) 








KOoOS deg masse og NYT
en HERLIG kwell og en
SUVEREN søndag i morgen ;) 







Go`klem fra ei lykkelig og solbrun Vibbedille ;) 


1 kommentar:

Sylvia sa...

Litt av en herlig dag dere har hatt på stranden, Vibeke.
Da jeg så bildet hos meg, som en liten link, så det ut som et maleri av Munch. Det var noe med fargene sammen. Prøv å se det som et maleri, så forstår du hva jeg mener.
( jeg er altså litt rar, og ser detaljer som dette over alt, men det er sånn jeg er, he he....)
Ser du har med det Digestive kjeks på stranden, og det har også jeg i skapet mitt. Beste kjeksen ever!
Vi kommer ikke så langt uten bil, men her på terrassen koser vi oss glugg ihjel . Kun tre arbeidsdager igjen, så er det ferie i nesten fire uker!!!!! Og da skal det også reises. Jeg gleder meg helt villt. Men i mellomtiden hygges det her hjemme, med solrik terrasse, strikketøy, kaffe, litt vin og annet snadder.
Kos dere videre.
Stor klem herfra