fredag 4. juli 2014

Ha en GLIMRENDE fredag!



Gjorde et forsøk på en liten videosnutt med den nye
mobilen, men i og med at eg på en underlig måte har
endt opp med 2 Google Kontoer- èn til bloggen
og èn til s5 mobilen klarte eg det ikkje! hehe
Mulig den kommer opp i løpet av kvelden, 
men tanken var god hehe Trenger nok litt hjelp
av Solstråla-får heller prøve om eg
klarer å legge den ut på Facebook haha


 
Anyway, her i huset har me nå hatt en kwil
og me lader opp til skikkelig Kvartfinale i kveld!
Å MÅTTE bare Brasil vinne!!

Mens eg venter skal eg bare strikke på klut
og se på serie, når Solstråla kommer hjem fra
jobb i 20.30 tiden skal me 
kose oss med ost og kjeks ;) 







Ville bare ønske deg 
en SUPER herlig fredag, 
KOS deg og NYT masse ;) 







Go`klem fra ei kjempespent og glad Vibbedille ;) 

1 kommentar:

Sylvia sa...

Her ser vi også på fotball i kveld, Brazil- Colombia. Jeg heier på Colombia siden de snakker Spansk :)
Rødvin og smågodt, veldig godt!!
Ha en fin kveld videre. Klem